Auton lämmöt termarista, omistajan lämmöt tuntitaksasta... Kyllä on aika karmea tuntitaksa ainakin tuossa Laakkosella. Paljonkohan lienee täällä pääkaupunkiseudun Länsiautoissa ?9-5T kirjoitti:Tolla tuntihinnalla en pystyisi heti sanomaan johtuuko lämmön nousu termarista tai hinnasta.kaitsu-71 kirjoitti:No, nouseepahan ainakin lämmöt
Lämmöt alhaalla moottoritieajossa
Saab 9-5 2.3T Wagon vm. 2006
Länsiautoon en enää mene kun rosvosivat 240e kaasarin neulan vaihdosta (muka 2.5h ). Itse käytän autoja nykyään Mäkelän autossa Järvenpäässä, sain sieltä parhaan tarjouksen kytkinremontin työn osuudesta, 300 euroa, kyselin aika monesta paikasta (merkkikorjaamoja ja "tavallisia") ja hinnat vaihtelivat välillä 350-578e, tuo 300 tarjous oli ehdottomasti halvin, kytkimen vaihto 9-5:een on aikas veemäinen operaatio ahtautensa puolesta. No taas meni OT.ksi
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Kaasari"
- Viestit: 12
- Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 06:40
- Paikkakunta: Savonlinna
Termostaati vaihdon hintahaitari
Ihmetyttää tämä termostaatin vaihdon hintahaarukka työ+osat merkkikorjaamoissa, itä-suomessa 40,81 - etelä-suomessa 90,20, johtuukohan se asentajan ammattitaidosta vai etelä-suomen korjaamoiden hinnoittelussa? Onkohan sama tilanne muussakin huoltohinnoittelussa?
Terv.
Saab 9-5 2.3T Wagon Vector 2003
Terv.
Saab 9-5 2.3T Wagon Vector 2003
Ei millään pahalla.... Motonetin termari kuutoskoneeseen on kyllä halpa, mutta laadultaan ja toiminnallisuudeltaan valitettavasti alkuperäistä heikompi (kokemusperäinen havainto).
Kannattaa tilata termari koteloineen ja tiivisteineen Rikulta J-kylästä (termostaatti+kotelo+tiivisteteet 39,46 €).
Termostaatin vaihto kannattaa ajoittaa (mikäli mahdollista) ns. ison huollon yhteyteen kun vaihdetaan nokkahihna (esim. 110 tkm). Jakopään kotelo ja hihnapyörät pitää purkaa, että pääsee kunnolla käsiksi termariin.
Kannattaa tilata termari koteloineen ja tiivisteineen Rikulta J-kylästä (termostaatti+kotelo+tiivisteteet 39,46 €).
Termostaatin vaihto kannattaa ajoittaa (mikäli mahdollista) ns. ison huollon yhteyteen kun vaihdetaan nokkahihna (esim. 110 tkm). Jakopään kotelo ja hihnapyörät pitää purkaa, että pääsee kunnolla käsiksi termariin.
Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Sama juttu
No sama ongelma tuli ja Mäkelän autosta hinta arvio 100 €, että terve vaan...Joskin palvelu pelaa ja sain tänään varattu ajan huomiseksi aamuksi ja vaihtavat odottaessa (arvio 1-1,5h). Ei viitsi asian kanssa odotella näillä keleillä
Hintaa on
No niin lämpöä tulee ja hinta oli luvatun mukainen eli termari 15 € ja työ 81 € = 96 €. Vein auton klo 0730 ja ulos sain 0850. Laksun mukaan lasku8tivat 1 kertaa työ eli on tunnilla hintaa siis Mäkelän auto J:pää.
Re: Hintaa on
TÄH, siis M-A:ssa käyttivät toista tuntia termarin vaihtoon, joka onnistuu maks. 15 minuutissa mikäli kone ei ole kuumaksa kirjoitti:No niin lämpöä tulee ja hinta oli luvatun mukainen eli termari 15 € ja työ 81 € = 96 €. Vein auton klo 0730 ja ulos sain 0850. Laksun mukaan lasku8tivat 1 kertaa työ eli on tunnilla hintaa siis Mäkelän auto J:pää.
Perskule kun sieltä on jäänyt väärät tyypit eläkkeelle
Tuo on jo rosvousta!!!!!!!!
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98