On se M06 vaan siisti!
Ihan siistiltähän tuo näyttää liikenteessä, pari kertaa tullut vastaan. Tietääköhän kukaan tuosta taka-akselista onko 9-3SS:n reaxs vai muuten vaan päivitetty vai sama kuin edeltäjässään? Esitteessa on kuva, joka näyttää reaxsilta ja teksti:"Monivarsituettu taka-akselisto – käsittää erillisjousituksen
ja kolme tukivartta pyörää kohden, joten pito on paras mahdollinen kaikissa ajotilanteissa. Sallii takapyörien ohjata hieman kaarteissa ja varoittaa pidon menetyksestä."
ja kolme tukivartta pyörää kohden, joten pito on paras mahdollinen kaikissa ajotilanteissa. Sallii takapyörien ohjata hieman kaarteissa ja varoittaa pidon menetyksestä."
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
Kävin myös katsomassa uutta 9-5:sta. Keula on tosi hieno, peräpää/takavalot(farmari) ei ihan yhtä onnistuneet. Sisältä ihan siisti. Miksiköhän nopeusmittari piti uudistaa. Minusta tuo jako 0-140 harvempi ja 140 ylöspäin tiheämpi, oli tosi hyvä. Se oli persoonallinen ja käytännöllinen ja selkeästi muista autoista poikkeava ja erillainen ratkaisu. Voisi sanoa jopa saabismiksi.
Miksikö suorituskyky aerossa ei parane, vaikka tehoa tulee lisää? Suoritusarvot ovat identtiset 230 hv, 250 hv ja 260 hv malleissa. Mitä muutoksia tuon 10 lisä-hv saamiseksi on muuten tehty?
Miksikö suorituskyky aerossa ei parane, vaikka tehoa tulee lisää? Suoritusarvot ovat identtiset 230 hv, 250 hv ja 260 hv malleissa. Mitä muutoksia tuon 10 lisä-hv saamiseksi on muuten tehty?
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
En nyt sanois ihan noinkaan...Jos nyt muistelen edes sinnepäin oikein, niin kaverin ööppel öömegassa (oisko ollu joku -95 tjsp mallia) oli myös tihentyvä asteikko.Petter kirjoitti:... Miksiköhän nopeusmittari piti uudistaa. Minusta tuo jako 0-140 harvempi ja 140 ylöspäin tiheämpi, oli tosi hyvä. Se oli persoonallinen ja käytännöllinen ja selkeästi muista autoista poikkeava ja erillainen ratkaisu. Voisi sanoa jopa saabismiksi.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
VAGilaisissa tihenee myös 90 tienoilla, mutta ei niin selkeasti. 140:een harvempi mittari on kylla tosi hyvä. Varmaan säästetty mittarissa, kun lineaarinen asteikko lienee helpompi toteuttaa.
Muutenkin sisustassa on menty paikoin takapakkia. Penkeissa suuntaus pehmeänpään tuntuu jatkuvan. Pidempään istuttaessa jämäkämpi on parempi.
Ihan hyvähän tuo face lifti kumminkin on. Toivotaan, että uusi tulee viimeistaan 2008, jos esim. uuteen A6:een vertaa niin ainakin koossa olisi vähän päivittämisen varaa.
Muutenkin sisustassa on menty paikoin takapakkia. Penkeissa suuntaus pehmeänpään tuntuu jatkuvan. Pidempään istuttaessa jämäkämpi on parempi.
Ihan hyvähän tuo face lifti kumminkin on. Toivotaan, että uusi tulee viimeistaan 2008, jos esim. uuteen A6:een vertaa niin ainakin koossa olisi vähän päivittämisen varaa.
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower