Vaihtaako Aero uudempaan vai ei?
Vaihtaako Aero uudempaan vai ei?
Alla olis uutena hommattu -00 vm Aero jolla ajeltu nolot 69tkm Pitäskö tällä ajella sitte vielä seuraavat 6v näin vähäisillä ajoilla jollon sen vaihtoarvo lienee kuriositeetti vai vaihtaa johonkin uudempaan koslaan nyt kun siitä vielä jotain saa.. uuteen Aeroon ei just ny ole pätäkkää (=tehot laskee... kun tehoihin o tottunu)
Minun mielipiteeni olisi tähän että älä vaihda. Jos auto toimii moitteetta ja on todellakin noin vähän ajettu, kannattaa sitä pitää vielä. Etenkin jos vuodessa tulee vähän ajoa on mielestäni hukaan heitettyä rahaa, jos vaihtelee autoa vain sen vuoksi että vaihtoarvo laskee. Auto on aina erittäin huono sijoitus.
Minä en vaihtaisi, ja etenkään Aeroa.
Minä en vaihtaisi, ja etenkään Aeroa.
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Aivan samaa mieltätami kirjoitti:Minun mielipiteeni olisi tähän että älä vaihda. Jos auto toimii moitteetta ja on todellakin noin vähän ajettu, kannattaa sitä pitää vielä. Etenkin jos vuodessa tulee vähän ajoa on mielestäni hukaan heitettyä rahaa, jos vaihtelee autoa vain sen vuoksi että vaihtoarvo laskee. Auto on aina erittäin huono sijoitus.
Minä en vaihtaisi, ja etenkään Aeroa.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Raha ratkaisee
Uusi on aina uusi ja jos nyt, talven lumilla tekee mieli tuoreempaa ajokkia niin kevätauringon aikaansaaman autokuumeen aikana voi olla mahdotonta estää itseään ajautumasta autohalleihin, joissa pelti kiiltää ja sisustus haisee.. Mutta järkevintä lienee pysyä "vanhassa", väliraha uuteen Aero-luokissakin vaatii todennäköisesti jo merkittäviä panostuksia. Jos mikään muu ei auta, niin voi a) miettiä mitä muuta ko. panostuksella voisi tehdä ja b) pestä & puunata auto täydellisesti.
Jos ajomäärät säilyvät noin kohtuullisina, niin periaatteessa muutaman vuoden kuluttua auto on verrokki-vaihdokkia arvokkaampi juuri pienemmän km-lukeman johdosta. Tämän jatkuessa, auton arvo nousee suhteessa muihin vuosimallinsa edustajiin. Ei paljoa, mutta juuri sen verran että se saattaa tarvittaessa olla helpompi myytävä kuin vastaava, jolla on ajettu esim. 200tkm enemmän
Pidä auto, ellei vastaan tule erittäin hyvää tarjousta?
Jos ajomäärät säilyvät noin kohtuullisina, niin periaatteessa muutaman vuoden kuluttua auto on verrokki-vaihdokkia arvokkaampi juuri pienemmän km-lukeman johdosta. Tämän jatkuessa, auton arvo nousee suhteessa muihin vuosimallinsa edustajiin. Ei paljoa, mutta juuri sen verran että se saattaa tarvittaessa olla helpompi myytävä kuin vastaava, jolla on ajettu esim. 200tkm enemmän
Pidä auto, ellei vastaan tule erittäin hyvää tarjousta?
moi,
mullakin on 2000 Aero Wagon, ja vasta 86tkm mittarissa.
Aina välillä kun tulee maasturi vastaan tekee mieli vaihtaa, mutta sitten kun taas pääsee Saabilla ajaan tulee mieleen että mitä tätä vaihtamaan...
On se kummaa hommaa.
Ei olisi mitään järkeä vaihtaa, mutta muka sitten ois parempi uusi joka on taas vanha parin kuukautta ostapäivästä.
Jos on rahaa, antas palaa, kun ei, niin ei.
ps.Jos jotakuta kiinnostaa, on se kuitenkin myynnissä. Musta 2001 mallin 95 Wagon Aero Italiassa.
ciao.
mullakin on 2000 Aero Wagon, ja vasta 86tkm mittarissa.
Aina välillä kun tulee maasturi vastaan tekee mieli vaihtaa, mutta sitten kun taas pääsee Saabilla ajaan tulee mieleen että mitä tätä vaihtamaan...
On se kummaa hommaa.
Ei olisi mitään järkeä vaihtaa, mutta muka sitten ois parempi uusi joka on taas vanha parin kuukautta ostapäivästä.
Jos on rahaa, antas palaa, kun ei, niin ei.
ps.Jos jotakuta kiinnostaa, on se kuitenkin myynnissä. Musta 2001 mallin 95 Wagon Aero Italiassa.
ciao.
Äidillä oli ennen kaks ysiysiä,
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Itselläni 92tkm ajettu vm2000 aero wagon eli on näitä vähän ajettuja muillakin Vaikka tämä onkin upea auto ajaa, eikä juuri edes vikoja ole ollut niin en vaihtaisi enkä vaihda uuteen aeroon. Itse asiassa tuskin vaihdan edes saabiin, olisi aika saada vaihtelua automerkkeihin. Ja kun tarve on vain +15tkm vuodessa... Voisi myydä suoraan pois mutta eipä näitä kai kukaan osta. Enkä kyllä (näköjään) jaksa alkaa kauppaamaankaan, myymättähän tuo on entinenkin saabi tuossa pihalla kun ei niitä renkaanpotkijoita ja "saksasta saa halvemmalla"- tinkijöitä jaksaisi kuitenkaan kuunnella...
9000CS 2,3
OT: mutta mikäs saab sulla ois myymättä? jos tuo cs tonttu nii laitas faktaa siitSaappi Kuski kirjoitti:Itselläni 92tkm ajettu vm2000 aero wagon eli on näitä vähän ajettuja muillakin Vaikka tämä onkin upea auto ajaa, eikä juuri edes vikoja ole ollut niin en vaihtaisi enkä vaihda uuteen aeroon. Itse asiassa tuskin vaihdan edes saabiin, olisi aika saada vaihtelua automerkkeihin. Ja kun tarve on vain +15tkm vuodessa... Voisi myydä suoraan pois mutta eipä näitä kai kukaan osta. Enkä kyllä (näköjään) jaksa alkaa kauppaamaankaan, myymättähän tuo on entinenkin saabi tuossa pihalla kun ei niitä renkaanpotkijoita ja "saksasta saa halvemmalla"- tinkijöitä jaksaisi kuitenkaan kuunnella...
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Vaihtaako Aero uudempaan vai ei?
ei AEROA vaihtoon.Jos ei sitten uutta AEROA tilalle! korkeintaan kakkos autoksi voi hommata jonkin "kauppakassin" (vaikka oliskin uudempaa vuosimallia)Drooler kirjoitti:Alla olis uutena hommattu -00 vm Aero jolla ajeltu nolot 69tkm Pitäskö tällä ajella sitte vielä seuraavat 6v näin vähäisillä ajoilla jollon sen vaihtoarvo lienee kuriositeetti vai vaihtaa johonkin uudempaan koslaan nyt kun siitä vielä jotain saa.. uuteen Aeroon ei just ny ole pätäkkää (=tehot laskee... kun tehoihin o tottunu)
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Audi A6 2.0 TDi. Avant