ongelmana on:
- auto käynnistyy. Check engine valo ei pala. tyhjäkäynnillä ei ongelmia. kun painaa kaasua, kierrokset nousevat ja vähän ajan kuluttua auto sammuu. tätä tekee muutaman kerran kunnes check engine valo syttyy. tämän jälkeen auto ei pysy kylmänä tyhjäkäynnillä kunnolla käynnissä ja kierrokset humpaavat välillä 500-1100. nyt kun auto lämpeää se pelaa normaalisti, mutta valo palaa...
onko kellään ollut samanmoisia ongelmia, tai arvailuja mistä voisi johtua. alkoivat kovien pakkasten aikaan (-35 c).
epäilin huohotin putki ongelmaa koska kylmänä lähti normaalisti käyntiin mutta kohta alkoi hyytyä. huomasin tuossa että ruiskupumpun päälläolevan kotelon alla kannesta lähtevä letku oli irti. kiinnitin letkun, ei vaikutusta. vieressä oleva letku oli poikki, joka tulee moottorin ilman ottoputkesta lähtevästä sivuhaarasta, joka on aluksi rautainen mutta muuttuu kumiletkuksi.
kaikki tämä siis löytyy edestäpäin katsottuna vasemmalta puolelta kantta.
Liian vaikea selittää..
kertokaa kokemuksista.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)