Vitsi.
Mutta totta puhuen, kuinkahan yleistä tuo nyt sitten on, että moottorin speksejä muutetaan kesken vuotta, jolloin saman vuosimallin autoilla on siis erilaiset suoritusarvot
Kuinka saabiin 9-5 tyytyväinen
Isolla dieselillä nyt 120 tkm ilman huolen häivää, silkaa luksusta vaan. Toki ei tämän hinta-/laatuluokan autolla pitäis olla huolia vielä pitkään aikaan.
Merkin virallinen edustaja kertoi, että 3l V6 jäi pois tuotannosta koska sille ei ole oikein manuaalina tulevaisuutta ja automaattina päästöjä ei saada survottua kiristyvien normien puitteisiin. Se fyysinen koko ei kuulemma ole se todellinen ongelma vaan nuo päästöt. Pysyvätkö esim. Audin 3l V6d ja Volvon D5 tulevaisuuden normeissa myös automaatteina? Onko tietoo?
Merkin virallinen edustaja kertoi, että 3l V6 jäi pois tuotannosta koska sille ei ole oikein manuaalina tulevaisuutta ja automaattina päästöjä ei saada survottua kiristyvien normien puitteisiin. Se fyysinen koko ei kuulemma ole se todellinen ongelma vaan nuo päästöt. Pysyvätkö esim. Audin 3l V6d ja Volvon D5 tulevaisuuden normeissa myös automaatteina? Onko tietoo?
#1710
9-5 3,0TiD Wagon Vect -03 KA
96 V4 -72 KA, OE
Ford Mustang Sports Roof -69 KA
9-5 3,0TiD Wagon Vect -03 KA
96 V4 -72 KA, OE
Ford Mustang Sports Roof -69 KA
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Tämä uusi 1.9 diesel on fiiatin kone ja fiatillahan olisi hienoja 2.4 5 diesel, 200 hv ottavat alfa romeossa ja silleen, venepuolella 250 hv samasta koneesta. Sen jos saisi saabiin, siinä olisi hieno diesel. Saako GM käyttöön, ja millä rahalla on eri asia, kun tuo yhteistyökin loppui.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
On se aika paskaa puhunut, tai sitten tossa koneessa on todella isot päästötjarmot kirjoitti: Merkin virallinen edustaja kertoi, että 3l V6 jäi pois tuotannosta koska sille ei ole oikein manuaalina tulevaisuutta ja automaattina päästöjä ei saada survottua kiristyvien normien puitteisiin. Se fyysinen koko ei kuulemma ole se todellinen ongelma vaan nuo päästöt. Pysyvätkö esim. Audin 3l V6d ja Volvon D5 tulevaisuuden normeissa myös automaatteina? Onko tietoo?
Mersulta, Bemulta ja Volkkarilta löytyy 4litrasia tai isompia kiisseleitä ainoastaan automaatteina
Tosin tulevaisuudessahan on epäilty dieselien myynnin vaikeutuvan entistä tiukempien päästörajojen tullessa voimaan, mutta ei sentään vielä
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Ei 3,0 TiDin päästöt ollu katsastuksessa sen kummemmat kun muillakaan. Minkä verran se automaatti niitä sitten nostais? Varmaan samassa suhteessa kuin kulutustakin.
Sitä tulevaisuuden visiota se SaabMan varmaan sitten just tarkoitti. GM:lla menee muutenkin jo aika matalasti ja tämän isomman dieselin myynti on aika vähäistä ollut. Ihan järkeväähän se on keskittyä pienempiin koneisiin jos ja kun niistä pystytään vuosi vuodelta saamaan enemmän tehoa ja pienemmillä päästöillä. Niiden ilmakehään päästettävien hiukkasten määrän hillintä on kuitenkin jonkin verran tärkeämpää kuin jollakin baijerilaisella k..vän jatkeella saavutettavan ajonautinnon lisääminen.
Sorry vaan että menen noin tyhmiä kyselemään... Ei tule toistumaan!
Sitä tulevaisuuden visiota se SaabMan varmaan sitten just tarkoitti. GM:lla menee muutenkin jo aika matalasti ja tämän isomman dieselin myynti on aika vähäistä ollut. Ihan järkeväähän se on keskittyä pienempiin koneisiin jos ja kun niistä pystytään vuosi vuodelta saamaan enemmän tehoa ja pienemmillä päästöillä. Niiden ilmakehään päästettävien hiukkasten määrän hillintä on kuitenkin jonkin verran tärkeämpää kuin jollakin baijerilaisella k..vän jatkeella saavutettavan ajonautinnon lisääminen.
Sorry vaan että menen noin tyhmiä kyselemään... Ei tule toistumaan!
#1710
9-5 3,0TiD Wagon Vect -03 KA
96 V4 -72 KA, OE
Ford Mustang Sports Roof -69 KA
9-5 3,0TiD Wagon Vect -03 KA
96 V4 -72 KA, OE
Ford Mustang Sports Roof -69 KA