Hellou!
Nyt kun jostain syystä (Aero) alkanu kiinnostaa tää palsta, niin heitänpä kysymyksen jota olen vuosia ihmetelly.
Miksi Saabilla on automaattien yhteydessä tuo sentronic vaihteisto jolla ratin näppylöillä vaihdellaan vaihteita?
Joskus sellaisella ajaneella en vain ymmärrä!
Mitä etua siitä saavutetaan?
Sentronic kysymys
Eipä sillä sentronicilla juuri paljoa tee, ehkä matka-ajossa voi rajoittaa turhia pykälänvaihtoja kiihdytyksissä (siis M-asennossa ei vaihda pienempää pesään).
Jos nämä manuaalilirputtimet olisivat vaikka vaihdekepin päässä voisi sitä joskus niitäkin käyttää, mutta yritäpä lähteä valoista esim. vasemmalle ja samalla etsiä niitä muoviläpysköjä ratin takaa... melko
Jos nämä manuaalilirputtimet olisivat vaikka vaihdekepin päässä voisi sitä joskus niitäkin käyttää, mutta yritäpä lähteä valoista esim. vasemmalle ja samalla etsiä niitä muoviläpysköjä ratin takaa... melko
Oma mielipide kanssa syvältä noista napeista. Ei mitään hyötyä kun kerran on automaatti. Itse en ainakaan saanut sillä tykitettyä yhtään nopeammin kun automaatilla. Ja juuri tuo kahdella kädellä ajaminen ahdistaa. Saisi olla volume ja nuoli napit molemmat vasemmalla puolella rattia.
Pakko ne silti on seuraavaan autoon huolia mukaan.
Pakko ne silti on seuraavaan autoon huolia mukaan.
Saabismi on seikkailu
9-5 2,0t aut. -00 Business
9-5 2,0t aut. -00 Business