![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Noh. Ei muuta kuin paikkamaalin ja vahan kanssa pelleilemään heti kun vähän vielä ilmat lämpiää.
Anteeksi, tulipan vuodatettua.
Tiedän, täällä itsekin pyörinHMK kirjoitti:Pk-seudulla kunnollisen välimatkan pitäminen edelläajavaan on yhtä helvettiä jonojen ja väliin kiilaavien takia ja se näkyy konepellissä. Pientä kiveniskemää täynnä. Jossain vaiheessa on kuitenkin pakko maalauttaa se kun alkaa tarpeeksi kyrsimään.
Nimim. "Kateellinen Lapissa ajaville"
Minulla maalattiin 9-5:n konepelti uudelleen noin vuoden ikäisenä. Kiveniskeymiä oli kymmeniä, ja lisää tuli vauhdilla....Oiler kirjoitti:Yhdessä liikkessä oli 30 tkm ajettu 9-5 wagon, jonka nokkapelti oli kauheassa kunnossa. Äimistelin sitä myyjälle, joka väitti, että se yleinen Saabin ongelma ja niitä olisi maalautettu tehtaan piikkiin uudelleen useita kappaleita. Liike ei ollut Saabin edustaja, joten enpä tiedä onko asiassa perää.
Mutta välimatkat kuntoon, niin turvallisuus paranee ja nokkapeltikin tykkää
Taitaa olla minunkin tapauksessa niin, että kesällä on alettava harkitsemaan konepellin maalausta uudelleen. Minusta noita kivien/nastojen iskujälkiä jo sen verran paljon, että paikkamaalin kanssa suhnaamalla tulee pellistä aika tilkkutäkin näköinen.95-03 kirjoitti:Minulla maalattiin 9-5:n konepelti uudelleen noin vuoden ikäisenä. Kiveniskeymiä oli kymmeniä, ja lisää tuli vauhdilla....Oiler kirjoitti:Yhdessä liikkessä oli 30 tkm ajettu 9-5 wagon, jonka nokkapelti oli kauheassa kunnossa. Äimistelin sitä myyjälle, joka väitti, että se yleinen Saabin ongelma ja niitä olisi maalautettu tehtaan piikkiin uudelleen useita kappaleita. Liike ei ollut Saabin edustaja, joten enpä tiedä onko asiassa perää.
Mutta välimatkat kuntoon, niin turvallisuus paranee ja nokkapeltikin tykkää
Maalauksen jälkeen ei ainuttakaan ilmaantunut, kivisateista huolimatta.
Itse ainakin veikkaisin, että orginaalimaalauksessa oli jotain häikkää.
Väri: Merlot Red