Hajosiko turbo?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Huhti 12, 2006 10:40
- Paikkakunta: Oulu
Hajosiko turbo?
Stage 1 -päivityksen jälkeisellä koeajolla 2.3 t:stä hajosi jotain. Kuulostaa siltä kuin turbo ottaisi hurjasti liikaa kierroksia varovaisellakin kaasun painamisella. Alkuperäisen softan palauttaminen ei tuonut parannusta. Tehot ovat täysin hukassa. Mistä päin vikaa kannattaisi lähteä etsimään?
Ex jäsen 3698
VW Passat
(RIP: Saab 9-5 Vector Wagon -02 Automaatti, Saab 9-5 SE -98)
VW Passat
(RIP: Saab 9-5 Vector Wagon -02 Automaatti, Saab 9-5 SE -98)
-
- "Kaasari"
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Huhti 12, 2006 10:40
- Paikkakunta: Oulu
-
- "Kaasari"
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Huhti 12, 2006 10:40
- Paikkakunta: Oulu
No vika selvisi, ahdin oli ihan romuna. Nyt se on vaihdettu uuteen (GT17, ei saa nauraa). Ei vaan tunnu vieläkään löytyvän tehoja. Siis enemmän kuin ennestään, kyllähän se ihan kivasti liikkuu vakionakin. Uutena ominaisuutena kiihdytyksessä häiritsevä nykiminen. Voisiko nykiminen johtua peruspaineista tms., vaikuttaako trionicin softa peruspaineen säätämiseen?
Ex jäsen 3698
VW Passat
(RIP: Saab 9-5 Vector Wagon -02 Automaatti, Saab 9-5 SE -98)
VW Passat
(RIP: Saab 9-5 Vector Wagon -02 Automaatti, Saab 9-5 SE -98)
Ei naurata . sama vikaysivitonen kirjoitti:No vika selvisi, ahdin oli ihan romuna. Nyt se on vaihdettu uuteen (GT17, ei saa nauraa). Ei vaan tunnu vieläkään löytyvän tehoja. Siis enemmän kuin ennestään, kyllähän se ihan kivasti liikkuu vakionakin. Uutena ominaisuutena kiihdytyksessä häiritsevä nykiminen. Voisiko nykiminen johtua peruspaineista tms., vaikuttaako trionicin softa peruspaineen säätämiseen?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Huhti 12, 2006 10:40
- Paikkakunta: Oulu
Muutaman päivän ajelun jälkeen nykiminen on loppunut, tai sitten siihen on tottunut. Ahtopainemittarin asentamisen jälkeen on ihmetyttänyt mittarissa esiintyvä "rekyyli" kaasun löysäämisen yhteydessä. Siis viisari nytkähtää ylöspäin ennen ahtojen tippumista. Onkohan tämä normaalia, oire jostain viasta vai mittarin ominaisuus? Kyseessä joku 25 euron halpismittari, joka tuntuisi näyttävän muuten asiallisia lukemia.
Tehot ja vääntö taitavat olla kohdallaan, kellottamiset ovat toistaiseksi jääneet tekemättä. Lähtee kuin hauki rannasta, eikä täyteen lastattu peräkärry tunnu perässä ollenkaan edes moottoritielle kiihdytettäessä
Tehot ja vääntö taitavat olla kohdallaan, kellottamiset ovat toistaiseksi jääneet tekemättä. Lähtee kuin hauki rannasta, eikä täyteen lastattu peräkärry tunnu perässä ollenkaan edes moottoritielle kiihdytettäessä

Ex jäsen 3698
VW Passat
(RIP: Saab 9-5 Vector Wagon -02 Automaatti, Saab 9-5 SE -98)
VW Passat
(RIP: Saab 9-5 Vector Wagon -02 Automaatti, Saab 9-5 SE -98)
-
- "Kaasari"
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Huhti 12, 2006 10:40
- Paikkakunta: Oulu
Läppä menee nopeasti kiinni mistä aiheuttuu paineisku vaikka by-pass aukeaakin. Normaali juttu.ysivitonen kirjoitti:Muutaman päivän ajelun jälkeen nykiminen on loppunut, tai sitten siihen on tottunut. Ahtopainemittarin asentamisen jälkeen on ihmetyttänyt mittarissa esiintyvä "rekyyli" kaasun löysäämisen yhteydessä.