Viripurkki 9-3 T7 -> 9-5 T7

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viripurkki 9-3 T7 -> 9-5 T7

Viesti Kirjoittaja peinu »

Ootteko ajelleet 9-3:n stage 1:llä 9-5:llä?

Sen tiedän, että ng900aero:lla oli -01 Aero 9-3:n purkki kiinni -98 9-5:ssä, mutta onko viripurkien ristiinnaittamisesta kokemuksia?

Kone ja mittausperiaatteehan ovat samat.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Itse itselleni vastaten:

Soitin BSR:lle suoraan pääkallopaikalle ja kysyi. Vastaus: ei käy.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

peinu kirjoitti:Itse itselleni vastaten:

Soitin BSR:lle suoraan pääkallopaikalle ja kysyi. Vastaus: ei käy.
Olisi mielenkiintoista tietää syy :roll: :wink:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Doc-Powerilla olivat yhdelle kysyjälle sanoneet, että vikakoodit ja hälyt on eriliaset 8O

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Minulla ei ollut tuota 9-3 T7 aeron steg1-purkkia ikinä kiinni 9-5:ssä mutta ainakin potkiksen mukaan sen pitäisi sopia suoraan paikalleen ilman ongelmia.
Minulla oli 9-5:ssä Nordicin steg1 joka oli tehty vakioturbolle (GT17) ja toimi ilman ongelmia Aeron turbon kanssa (Mitsu).
Vastaa Viestiin