9-5 aero aut. farmari TM koeajossa

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

ng900aero kirjoitti: Ovatko myös "ymmärtäneet" laittaa tuohon virranjakajan vai mikä ihmeen mokkula tuossa sen paikalla on? :D
Kyllä se alipainepumppu on jokaisessa automaatissa, vanhemmissa se on vieläpä aito Magneti Marelli :D

Eski
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Eski kirjoitti:
ng900aero kirjoitti: Ovatko myös "ymmärtäneet" laittaa tuohon virranjakajan vai mikä ihmeen mokkula tuossa sen paikalla on? :D
Kyllä se alipainepumppu on jokaisessa automaatissa, vanhemmissa se on vieläpä aito Magneti Marelli :D

Eski
Eikös siitä saisi voiman ulosoton esim. vinssiä tai hydraulipumppua varten? :D
Aeroilia
"Turbo"
Viestit: 271
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 17:57

Viesti Kirjoittaja Aeroilia »

Eski kirjoitti:Jep, uusimassa versiossa on pakko olla xenonit, halogeeneilla ei tee mitään. Enpä vain päässyt testaamaan uuden version xenoneja, mutta M2005:n xenonit on selvästi paremmat valot, kuin 1 version halogeenit (jotka puolestaan ovat tehokkaimmat halogeenit mitä Saabissa on ikinä ollut).

Eski
Mä oon tosta Xenon valojen ehdottomasti paremmuudesta erimieltä.
Itellä 2000 mallinen 9-5 jossa ei xenoneita ja vaimolla 2003 mallinen 9-5 jossa bixenonit. Lisäksi tullu ajeltua tuota uusinta 9-5 jossa myös bixenonit elikkä kaukovaloille ei omaa xenonpolttimoa.
Mielestäni lähivaloilla noilla kaikilla näkee aivan yhtä hyvin, xenoneilla tosin valkoisempana.
Kaukovaloilla xenoneilla sitten tuleekin päivä eli ero on huikea.

Kandeiskohan hommata pitkiin Xenon-polttimot tuohon omaan kiesiin!
Pöndellä kuitenkin asun niin päivittäin (talvella) sais ajella n.60 km. pitkät päällä! 8) Oisko jälkiasennusksenonit yhtä hyvät?
Vastaa Viestiin