Muutos koodeista

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Aeroilia
"Turbo"
Viestit: 271
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 17:57

Viesti Kirjoittaja Aeroilia »

Alko aika vahvasti epäillyttää, että toi vaimon auto 2.3t wagon on viritetty.
Mittailtiin tossa muutamia vetoja verrattuna mun Aeroon (kummatkin tomaatteja, mulla tosin nelipykäläinen) niin eihän toi 150 kiloo painavampi peli jää just yhtään.

0-80kmh mennään rinta rinnan sit vast Aero alkaa pikkusen jättää.
Eihän tommonen perusfarkku pikku t:llä liikahda 0-100 tollaseen 8.5 sekkaan tai 80 - 120 vetoja 5.5 sekkaan.


0-100 , 80-120

AERO 8.1 , 4.6

2.3t wagon 8.5 , 5.6

Oonko ostanut viritetyn Wagonin vai lussun Aeron? 8O
Vai molemmat :wink:

Jokin tossa kyllä mättää ja pahasti.
koistha
"Hölösuu"
Viestit: 1353
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 13:45
Paikkakunta: Epsoo

Viesti Kirjoittaja koistha »

9-5T kirjoitti:Kesken mallivuoden -03 alustanumerosta 33041133 tuli sytytyskasetin testaus mahdollisuus joten tämäkin voisi olla raja tarkastuksille.
Mielenkiintoinen teoria, jos tuo pitäisi paikkansa, niin meikäläisen huhtikuussa 2003 tehty kinnerikin saisi kutsun (alustanumero on alle tuon mainitun 33041133). Epäilen kyllä vahvasti. Eiköhän rajana ole sytkäkasetin versio. Jostain on jäänyt päähän sellainen mielikuva, että 2003-malleihin vaihtui kasetin versio ja sitten loppuvuodesta tuli tuo kasetin diagnoosi moottorinohjaussoftaan.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Vastaa Viestiin