Niinkuin olen aikaisemmínkin todennut hirschin parannus on suurimmillaan 100 - 200 välillä, esim 0 -200 17,7 ja esim audi s4 16,7, sentään v8 ja reilusti yli 300 hv ja vetää joka nurkasta. Suomessa ei pääsee kunnolla kokeilemaan, vasta Saksassa vapailla nopeuksilla käsittää eron ja ymmärtää hirschin sarjan päälle paremmin, ja syyn miksi siellä halutaan lisää tehoa nimenomaan keskikierrosluvulle, nimimerkillä tuli muutamaan kertaan kokeiltua.
Valoista sen verran, että 06 kaksoisksenonit mitattiin 7.06 TM ja lähivalot yhtä tehokkaat H7 ja ksenonina n 75 m kantama, kun 02 halogeenit näyttivät 100m ja kaukovalot H7 150m ja ksenonit n 185m, suurinpiirtein samaan kun 02 halogeenit. Edellisen sukupolven ksenoneista en muista mittaustuloksia, löytynee jostain vanhasta TM, 02 valot mitattu 1.02 TM.
9-5 Aero '06
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Ääh..joukolainen kirjoitti:Valoista sen verran, että 06 kaksoisksenonit mitattiin 7.06 TM ja lähivalot yhtä tehokkaat H7 ja ksenonina n 75 m kantama, kun 02 halogeenit näyttivät 100m ja kaukovalot H7 150m ja ksenonit n 185m, suurinpiirtein samaan kun 02 halogeenit. Edellisen sukupolven ksenoneista en muista mittaustuloksia, löytynee jostain vanhasta TM, 02 valot mitattu 1.02 TM.
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ei ihme, ettet löydä tuloksia: ksenonit tulivat vasta 02-kasvojenkohotuksessa mukaan...joukolainen kirjoitti:Edellisen sukupolven ksenoneista en muista mittaustuloksia, löytynee jostain vanhasta TM, 02 valot mitattu 1.02 TM.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Tosta Hirsch virityksestä vielä.
Tapasin kerran Nurburgrigillä yhen saksalais herran jolla oli manuaali sedan 305 hv:n paketilla. oli hyvin tyytyväinen. Auto kuulemma kulki gps:ssän mukaan autobaanalla 276km/h! millä kuulemma jo aiheutti hiukan hämmennystä liikenteessä.
Haittana piti lyhyttä tankkausväliä. Voimaa kunnolla käyttäessä kulutus kun nousi reilusti yli kahdenkympin.
Siellä ringillä muuten ajetaan 24 tunnin ajoa. Mukana on ollut myös Saab tiimi ruotsista. Ensin 95 Wagonilla ja jatkossa 93 ss:llä. Nopeita ovat olleet.
Kisa on tänä vuonna tulevana viikonloppuna mutta ilmeisesti ilman Saabia.
Tapasin kerran Nurburgrigillä yhen saksalais herran jolla oli manuaali sedan 305 hv:n paketilla. oli hyvin tyytyväinen. Auto kuulemma kulki gps:ssän mukaan autobaanalla 276km/h! millä kuulemma jo aiheutti hiukan hämmennystä liikenteessä.
Haittana piti lyhyttä tankkausväliä. Voimaa kunnolla käyttäessä kulutus kun nousi reilusti yli kahdenkympin.
Siellä ringillä muuten ajetaan 24 tunnin ajoa. Mukana on ollut myös Saab tiimi ruotsista. Ensin 95 Wagonilla ja jatkossa 93 ss:llä. Nopeita ovat olleet.
Kisa on tänä vuonna tulevana viikonloppuna mutta ilmeisesti ilman Saabia.
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Itse kokeilin Saksassa myös huippuja ja 260 mittarinopeuteen meni helposti ja tuntui että enemmänkin olisi löytynyt, liikenne pakotti vain hidastamaan. Se helpous, millä kiihtyy 200 km ylöspäin oli myös vaikuttavaa, sain hämminkiä aikaan varsinkin bemareiden ja mersujen kuljettajissa. Suomessa ei pääse vaan nauttimaan tästä puolesta autossa.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447