Nykivä tyhjäkäynti
Nykivä tyhjäkäynti
Ennen niin tasainen 2,0t automaatin (vm. 2001) tyhjäkäynti on ruvennut satunnaisesti seililemaan, tuntuu selvimmin tilanteessa, kun vaihde D-asennossa seisoo paikallaan. Kierrokset hetkellisesti tipahtaa hyvinkin alas, tuntuu että kone melkein sammuu, mutta vielä ei ole sammunut. Misthähän pääästä kannattaisi alkaa tutkimaan? DI, läppävika vai mikä?
Re: Nykivä tyhjäkäynti
Läppävika. Mulla teki ihan samaa. Vaihdoin uuden kotelon ja nyt toimii.jumaanki kirjoitti:Ennen niin tasainen 2,0t automaatin (vm. 2001) tyhjäkäynti on ruvennut satunnaisesti seililemaan, tuntuu selvimmin tilanteessa, kun vaihde D-asennossa seisoo paikallaan. Kierrokset hetkellisesti tipahtaa hyvinkin alas, tuntuu että kone melkein sammuu, mutta vielä ei ole sammunut. Misthähän pääästä kannattaisi alkaa tutkimaan? DI, läppävika vai mikä?
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Ei ECON näissä lämpötiloissa ilmastointia sammuta. Raja on muistaakseni +13. Paras kokeilla ihan OFF asennolla.
Edit: Tämä meni metsään. AC oikaisee alla.
Edit: Tämä meni metsään. AC oikaisee alla.
Viimeksi muokannut vesil, To Heinä 13, 2006 08:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex: 9-5 2.0t wagon -03 (2004-2007)
Sammuttaa se kompuran, tuo 13 astetta liittyy laajennettuun käyttäjäohjelmointiin, minkä ollessa aktivoituna järjestelmä menee automaattisesti ECON-tilaan lämpötilan ollessa alle 10 astetta ja palautuu lämpötilan noustessa 13 asteeseen (tai auringonvalon säteilyn intensiteetti ylittää raja-arvon).vesil kirjoitti:Ei ECON näissä lämpötiloissa ilmastointia sammuta. Raja on muistaakseni +13. Paras kokeilla ihan OFF asennolla.
BMW 320dA Coupe LCI