9-5 Aero 00-02
9-5 Aero 00-02
Huomenta, mitä muutoksia on tapahtunut Aero mallissa 00-02 välillä.
Onko kukaan tuontiautona hommannut ko Aeroja ?
Mihin hintaluokkaan menee veroineen ?
Onko kukaan tuontiautona hommannut ko Aeroja ?
Mihin hintaluokkaan menee veroineen ?
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Jatketaan sivuvilkkujen väri ja vanteet.
http://www.cc.jyu.fi/~esjuny/saab/95aerowagon.htm
Veroja voi tiirailla: http://www.ottoauto.de
t. Mika
http://www.cc.jyu.fi/~esjuny/saab/95aerowagon.htm
Veroja voi tiirailla: http://www.ottoauto.de
t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Verot -00 wagonissa 68tkm (?) n, 9500 eur 08/2005.
OSTA sellainen missä moottoritakuu voimassa. Mulla n, 6500eur remontti menossa Stuttgartissa kun kone hajosi eikä takuuta koska öljynvaihtovälit liian pitkät.
Ilman Saabia olen ollut 10/2005 alkaen ja nyt näyttäisi että se tulee ehjäksi 1kk:n sisällä.
Maksumiehenä toimii sivuunkirjoittanut, jos ei muuta enää keksitä
. Loput löpinät löytyy mun tapauksesta yleiseltä puolelta.
OSTA sellainen missä moottoritakuu voimassa. Mulla n, 6500eur remontti menossa Stuttgartissa kun kone hajosi eikä takuuta koska öljynvaihtovälit liian pitkät.
Ilman Saabia olen ollut 10/2005 alkaen ja nyt näyttäisi että se tulee ehjäksi 1kk:n sisällä.
Maksumiehenä toimii sivuunkirjoittanut, jos ei muuta enää keksitä

Taisitte muksut puksut vähän yllättyä pyllättyä.
Ohhoh, tupipas hintaa remontille, tuliko kiertokanki haukkaamaan happea lohkon kyljestä tms, vai vaihtavatko muuten vaan suosioilla koko moottorin?Startin13 kirjoitti:Verot -00 wagonissa 68tkm (?) n, 9500 eur 08/2005.
Maksumiehenä toimii sivuunkirjoittanut, jos ei muuta enää keksitä![]()
. Loput löpinät löytyy mun tapauksesta yleiseltä puolelta.
Eikös tuolla koneella pitäisi nyt olla sitten 8 vuoden takuu?

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tuo Stuttgartin 6500€ remppahinta kuulostaa aika rajulta. Joskus aikanaan kun Laakkoselta kyselin, niin ilmoittivat noinnoin saman korjauksen hinnaksi vähän reilut 2000€, muistaakseni. Onko tästä kellään kokemusta paljon korjaus tulee Suomessa maksamaan jollei motoritakuu ole enää voimassa?
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Eiköhän se riipu siitä mitä sinne laitetaan. Öljyt vähissä niin öljypumpusta lähtien kun ruvetaan laittamaan niin eiköhän hintaa tule. Tasapainkoakselit ,nokka akselit.. Liekö koko kone uutenakaa niin paljon ..
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
Etuiskarit on 02-mallissa erilaiset, kuten myös pyörän napa-asetelma. Tänään tuli vertailtua uusia paketista otettuja -01 ja 02-> etuiskareita. Uudemmassa jousijalan alakiinnityspisteet on isommalla välillä. Luultavasti kallistuksen vaimentimet ja puslatkin on muuttuneet erilaisiksi.
02 mallisessa Aerossa takajarrut on myös jäähdytetyt.
-02 mallia on alettu valmistaa jo 09.01 eteenpäin.
PVI
02 mallisessa Aerossa takajarrut on myös jäähdytetyt.
-02 mallia on alettu valmistaa jo 09.01 eteenpäin.
PVI
Omaani kysyin kustannusarviota ja samoissa hinnoissa oltiin ~6000 euroa. Puolimoottorin olisi joutunut laittamaan.tami kirjoitti:Tuo Stuttgartin 6500€ remppahinta kuulostaa aika rajulta. Joskus aikanaan kun Laakkoselta kyselin, niin ilmoittivat noinnoin saman korjauksen hinnaksi vähän reilut 2000€, muistaakseni. Onko tästä kellään kokemusta paljon korjaus tulee Suomessa maksamaan jollei motoritakuu ole enää voimassa?
Jep, eli miten päin vaan, on jokatapauksessa sikakallista. Ei pääse sitten Suomessa Stuttgartia halvemmalla. Kiitos vastauksista.tevisu kirjoitti:Omaani kysyin kustannusarviota ja samoissa hinnoissa oltiin ~6000 euroa. Puolimoottorin olisi joutunut laittamaan.tami kirjoitti:Tuo Stuttgartin 6500€ remppahinta kuulostaa aika rajulta. Joskus aikanaan kun Laakkoselta kyselin, niin ilmoittivat noinnoin saman korjauksen hinnaksi vähän reilut 2000€, muistaakseni. Onko tästä kellään kokemusta paljon korjaus tulee Suomessa maksamaan jollei motoritakuu ole enää voimassa?
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Joo suomessa puolimoottori kaikkine kilkkeineen kustannusarviolta n. 7000 eli selvää säästöä Stuttgartissa,,,,!
En tiedä vielä mitä siihen menee, turbo on ehjä jne,,,
Itse tehtynä koneremontti 0euroa jos itse tekis vielä kaikki osat, sais just sellaisen kuin sattuis tulemaan.

En tiedä vielä mitä siihen menee, turbo on ehjä jne,,,
Itse tehtynä koneremontti 0euroa jos itse tekis vielä kaikki osat, sais just sellaisen kuin sattuis tulemaan.

Taisitte muksut puksut vähän yllättyä pyllättyä.
Sitä luokkaa itsellänikin, mutta jos joutuu ruveta kampiakselia ja lohkoa + runkolaakeripukkeja koneistamaan, öljypumppua vaihtamaan, etsimään kiertokankia tai uusia nokka-akseleita, mäntiä, kantta jnejne, niin tuleehan sitä hintaa kun tuntityönä tekevät. Muistaakseni puolimoottorin hinta taisi olla jotain 3500e.Frostgrey kirjoitti:Itse tehtynä koneremppa n. 1200€
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98