Tuontiauto - DI-kasetti

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Saapasmies
"Kaasari"
Viestit: 22
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 18:05

Tuontiauto - DI-kasetti

Viesti Kirjoittaja Saapasmies »

Moro,

Autoni on tuontiauto ja vilkaisin tuota DI-kasettia. Se on tätä D-sarjaa joka menisi takuuvaihtoon. Auto on huollettu alkuperämaassa ihan säännöllisesti. Miten mahtaa Metro-Auto suhtautua kun vaihdettavan DI-kasetin kanssa sisään marssin ja vaihtoa haluan?

Toinen kysymys. Viime talvena moottorin lämmöt oli aika alhaalla ja termostaatin ajattelin vaihtaa. Miten kaikki jäähdytinnesteet saa koneesta ulos? Automaattinen ilmastointi on. Missä moottorin lohkossa on tyhjennysproppu? Aikas ahtaan oloiselta näyttää. Syylärissä taitaa olla tyhjennys kuskinpuolella alakulmassa. Lohkoon taitaa kuitenkin nestettä jäädä ja lämmityslaitteen kennoon jos pelkästään syylärin propun aukaisee.

Kiitollinen olen vastauksista näihin pariin kysymykseen.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

haku toimii tässäkin asiassa!

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=28367

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Vastaa Viestiin