Turbosmart Kompact -bypass/BOV

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
vladimir
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: Su Kesä 11, 2006 10:51
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Turbosmart Kompact -bypass/BOV

Viesti Kirjoittaja vladimir »

http://www.hevosvoima.com/site/tuotteet ... ng=0&tid=7
entäs tämä bypass ,käyköö 9-5 2.3T ?
ainakin kirjoitettu että:

( Haluatko suhahduksen ajoneuvostasi, jossa on ärsyttävä ilmamassamittari? Tässä on tuote sinulle! Turbosmart Kompact Dual Port tarjoaa mahdollisuuden suhaukseen. Kompact DualPortissa ilma purkautuu vaiheittain: ensin kiertoon ja sitten vasta pihalle suhauksen säästämänä. Oikein säädettynä tuotteen kanssa ei esiinny ongelmia normaalissa ajossa, moottorijarrutuksissa ja tyhjäkäynnillä.)

Mitkät ongelmat voivat tulla jos minä asennan semmosen?
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

No ainakin ärsyttävät suhahdukset... :roll:

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Petter
"Hirsch"
Viestit: 728
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 08:41
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Petter »

Mitäs hyötyä tuosta on (jos ei lasketa suhauksia hyödyksi)?
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3133
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Verrattuna siis orggis pässiin? -> ei mitään (paitsi tietty tuuninki näkökulmasta -> hienon näkönen ja voi sanoa että mullapa on hiano XXXXYYYY Tumppi.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
eklunto1
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja eklunto1 »

Minä taidan olla liian vanha... En tosiaan tajua miksi joku haluaa käyttöauton pitävän tavallista enemmän meteliä ajettaessa. :? Ja vielä maksaa siitä 220€... Toinen kätevä tapa saada ääntä aikaiseksi on porata reikiä äänenvaimentimeen ja on vieläpä halvempi vaihtoehto kuin bypassin asentaminen. :)

Eli hyötyjä en näe mitään, paitsi jos on ko meteliin mieltynyt.

Haittoina:

Hinta, Ääni (Lähinnä huvittavaa, että perheauto rupeaa suhisemaan valoissa kuin hajonnut pölynimuri..) ja yksi lisäkomponetti joka saattaa hajotessaan aiheuttaa auton hyytymisen kesken matkan.
Viimeksi muokannut eklunto1, Pe Syys 15, 2006 19:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
tapani22
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: La Elo 12, 2006 16:53

Viesti Kirjoittaja tapani22 »

"Se on makuasia, sano koira kun muniaan nuoli."
Jos päättä hankkia ja asentaa tuon DualPortin, niin laita kokemuksia tänne miten palikka pelittää ?!
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3133
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

tapani22 kirjoitti:"Se on makuasia, sano koira kun muniaan nuoli."
Jos päättä hankkia ja asentaa tuon DualPortin, niin laita kokemuksia tänne miten palikka pelittää ?!
Käytännön hyödyt on factaa, ja käytännön hyötyjä siitä ei ole. Nuo sihahdukset ja muut on makuasia.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Vastaa Viestiin