9-5 TiD huolloista

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Aeroilia
"Turbo"
Viestit: 271
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 17:57

9-5 TiD huolloista

Viesti Kirjoittaja Aeroilia »

Haulla en löytänyt mitään tietoa 2.2 litrasen dieselin huoltohinnoista.
Onko paljon kalliimmat kuin bensakoneisen?

Tuli meinaan just hommattua tollanen laite ja nyt kauppaa seuraavana päivänä sytty moottorin vikavalo! Ja takaakin kuuluu kolinaa kun ajaa hiekkatiellä :twisted:

No nehän menee takuuseen, uutta puslaa taakse ja Techillä näkevät mikä koneessa mättää.
Julberg
"Kaasari"
Viestit: 31
Liittynyt: Su Huhti 11, 2004 13:55
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Julberg »

heh meillä oli sama tilanne.... huollon pihaa ajettii niin sammu saakuri se vikamerkki valo =DDD eikä näkyny tieskarillakaa mitää :DD ja puslat vaihtoo taakse ne siellä kolisee :D
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi.
Julberg
"Kaasari"
Viestit: 31
Liittynyt: Su Huhti 11, 2004 13:55
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Julberg »

sen jälkee on auto moitteettomasti pelannu oliha tuo yli 300e lasku muistaakseni 210000 huolto sinne asti on kestäny ei mitää muutaku taka-akselin puslat vaihdettu nyt alkaa kolisemaan taas... elä ihmettele jos käynnistys ongelmia on kevät talvella ja keväällä 95 2.2tid on mitoitettu liian pieni akku ei siihe mahu sellane dieselille tarkoitettu 100ah akku halpoja akkuja ostaa vaan kun eivät kestä vuotta pitempää :D se tietenki johtuu ootko miten hanakka eberin käyttäjä ja ajat pientä matkaa
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi.
Vastaa Viestiin