Vinkkiä sopivista iskareista kaivattaisi.
Alkaa olla takaiskarit aika löysät. Joten ne olisi syytä vaihtaa. Mikä olisi hyvä vaihtoehto alkuperäisille. Ne kun ei tunnu olevan kovin kestäviä. Kantavuuttakin saisi olla hiukan lisää. Eka parivaihdettiin 40000 km (takuuseen )kohdalla ja nyt on 130000 km. Malli on Aero Wagon -2000.
Iskarit
Henkilökohtaisella kokemuksella uskallan suositella noita säädettäviä Konin iskareita. niistä saat jäykkyydeltään millaiset haluat. Itselläni ollut sedanissa n 20tkm alle ja toimivat kuin unelma.
Eikä ne ole tuonne takapäähän kauhean kallitkaan.
tuolla esim http://www.speedparts.se
Sieltä löytyy myös suomalainen jälleenmyyjä
Eikä ne ole tuonne takapäähän kauhean kallitkaan.
tuolla esim http://www.speedparts.se
Sieltä löytyy myös suomalainen jälleenmyyjä
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Re: Iskarit
Gabriel:illa on kaasut jotka aika edulliset ja ihan hyvän tuntuisetSyre kirjoitti:Vinkkiä sopivista iskareista kaivattaisi.
Alkaa olla takaiskarit aika löysät. Joten ne olisi syytä vaihtaa. Mikä olisi hyvä vaihtoehto alkuperäisille. Ne kun ei tunnu olevan kovin kestäviä. Kantavuuttakin saisi olla hiukan lisää. Eka parivaihdettiin 40000 km (takuuseen )kohdalla ja nyt on 130000 km. Malli on Aero Wagon -2000.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Re: Iskarit
Auto(9-5 2.3vagon se) johon ostin Gabriel:it toimi ihan hyvin minulla 20 tkm ei kolinaa ym.. nyt uudella om........... tammikuusta alk. joten ei tietoa ajasta..........9-5T kirjoitti:Ostin Gabrielit taakse 01/03 2 viikkoa olivat hyvät mutta seuraavat 2 viikkoa kolisivat jonka jälkeen uusittiin takuuna, uusilla sama tilanne joten ostin 1,5kk kokeilun jälkeen alkuperäisen urheilualustan 600,-(aerossa vakiona)valtteri kirjoitti: Gabriel:illa on kaasut jotka aika edulliset ja ihan hyvän tuntuiset
Gabrielin alapään holkki oli liian pieni joten iskari oli pelkän pultin varassa alapäästään.
uudessa sportti alusta "kovan tuntuinen" ja matala
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"