Tyhjäkäynti olematon ja tcs off + oranssi moottorin kuva ???
Tyhjäkäynti olematon ja tcs off + oranssi moottorin kuva ???
Nuo kyseiset valot syttyivät tänään päivällä, jarrun/kaasun kanssa pientä pelailua ja sillä sitten kotipihaan,akun kenkä irti hetkeksi ja valot poissa.
Ongelma ei uusitunut ainakaan 100 km matkalla.
Mikäköhän nyt mätti/mättää ?
Haksu
Ongelma ei uusitunut ainakaan 100 km matkalla.
Mikäköhän nyt mätti/mättää ?
Haksu
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"
Tuosta löytyy läppäkotelon resetointiohje:
http://photo.platonoff.com/Auto/2004100 ... _reset.jpg
Mutta jos tyhjäkäynti on normaali, ei autosi ole limbhomessa.
Eski
http://photo.platonoff.com/Auto/2004100 ... _reset.jpg
Mutta jos tyhjäkäynti on normaali, ei autosi ole limbhomessa.
Eski
Minä käänsin näillä ohjeilla:
http://photo.platonoff.com/Auto/2004100 ... _reset.jpg
Cruise ei tosiaankaan pelaa limbhomen kanssa.
Edit: Eski oli taas reilusti nopeampi
Merkkivalot saa sammutettua resetoinnilla vaikka auto onkin limbhomessa, mutta kyllä ne valot saa taas sytytettyä kunnon kiihdytyksellä. Kai nuo kuvan ohjeet pätevät 3-litraiseenkin?
http://photo.platonoff.com/Auto/2004100 ... _reset.jpg
Cruise ei tosiaankaan pelaa limbhomen kanssa.
Edit: Eski oli taas reilusti nopeampi

-
- "Turbo"
- Viestit: 278
- Liittynyt: To Tammi 15, 2004 15:30
- Paikkakunta: Tikkakoski
Mulla oli vastaava ongelma viime syksynä ( TCS off, moottorin kuva ja tehot kateissa, myöskään cruisea ei saanut päälle.)
Luetutin vikakoodit Länkkärin pikahuollossa , en muista mikä koodi oli, mutta korjaustoimenpide oli, että turbon lämpösuojapellin alla oleva tanko, joka kääntää vipua, jolla on taas jotain tekemistä ahtopaineen säädön kanssa (viisaammat selittäkää toiminta paremmin
) oli hukannut rengassokkansa , eikä siis säätö toiminut.
Odoteltiin turbon jäähtymistä ja laittoivat uuden sokan, sokka 1.95 eur, työ/koodinluku 35 eur. Antoivat pussin mukaan, jossa oli varasokka.
Tuo, että korjaantuisi hetkeksi IVO-bootilla , ei oikein mätsää kyllä mun vastaavaan vikaan...
Edit: Enpäs muuten tiedä, onko toi 3.0:n tekniikka tältä osin samanlainen kuin 2.3t:ssä
Luetutin vikakoodit Länkkärin pikahuollossa , en muista mikä koodi oli, mutta korjaustoimenpide oli, että turbon lämpösuojapellin alla oleva tanko, joka kääntää vipua, jolla on taas jotain tekemistä ahtopaineen säädön kanssa (viisaammat selittäkää toiminta paremmin

Odoteltiin turbon jäähtymistä ja laittoivat uuden sokan, sokka 1.95 eur, työ/koodinluku 35 eur. Antoivat pussin mukaan, jossa oli varasokka.
Tuo, että korjaantuisi hetkeksi IVO-bootilla , ei oikein mätsää kyllä mun vastaavaan vikaan...
Edit: Enpäs muuten tiedä, onko toi 3.0:n tekniikka tältä osin samanlainen kuin 2.3t:ssä
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
Koodit luettu ja oli työn takana saada ne itselleen,kummaa palvelua.Tosin tuttu mies ei ollut paikalla.
Tällaista pukkasi C 1929 ja C0551.Voisiko joku kertoa mitä kyseiset koodit tarkoittaa ja onko ne kenties vanhoja muistissa olleita nollaamattomia koodeja.
"Musti" kulkee ja toimii ilman mitään moitteita.
Haksu
Tällaista pukkasi C 1929 ja C0551.Voisiko joku kertoa mitä kyseiset koodit tarkoittaa ja onko ne kenties vanhoja muistissa olleita nollaamattomia koodeja.
"Musti" kulkee ja toimii ilman mitään moitteita.
Haksu
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"