Sekalaisia (tyhmiä?) kysymyksiä?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Ysivee
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 23, 2004 16:54

Sekalaisia (tyhmiä?) kysymyksiä?

Viesti Kirjoittaja Ysivee »

Minulla olisi melko uutena V6 saabistina muutama kysymys, johon ehkä voisitte ystävällisesti vastata. Kysymykset saattavat olla helppoja/tyhmiä, mutta teillä kun tuntuu olevan asioista tietoa niin ehkäpä jaksatta vastailla.

(auto oli 9-5V6 -99)

1) By-Pass. Väsyykö venttiili ajan myötä, eli sen heikkenemistä ei huomaa yht´äkkiä? Autollani on ajettu 130.000km, joten kannattaisiko ko.vena vaihtaa "ihan varmuuden" vuoksi...Joku jo kertoi sen maksavan n.30Eur eli ei paha sijoitus. Vai onko V6:ssa sama venttiili kuin muissa matalapaine malleissa?
2) Alusta. Aerossa on tietty eri alusta kun 2.0&2.3 malleissa, mutta onko V6 mallissa myös erilainen alusta? Huhua vaiko totta?
3) Onko V6:ssa jotain kohteita, joita kannattaa erityisesti tsekata/kiinnittää huomiota?

Kiitokset etukäteen vastauksista!!

Ps.Olen huomannut että tässä foorumissa annetaan asiallisia vastauksia, kiitokset siitä. Olen ollut aiemmin joidenkin muiden merkkien vastaavissa foorumeissa ja välillä "tyhmien" kysymyksien esittäjiä on katsottu vähän vinoon. Täällä kuitenkin asiallinen meininki :wink:
ajokoira
"Turbo"
Viestit: 283
Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 09:36
Paikkakunta: St Michel

svedu

Viesti Kirjoittaja ajokoira »

Olethan tutustunut naapurimaan lehden sivuihin http://www.bilagare.se ?

Sieltä käytetyt ja 9-5. Löytyy tarinaa myös veekuutosesta.
#6058
9³ Aero Cabriolet 2002
Kansanautoja 2 kpl
ex 9⁵ 2.0T Vector Sport Wagon 2003
Vastaa Viestiin