M2002-2005 mallissa on virallisesti 250hv, mutta ei käytännössä ole muuta eroa kuin softa (jos sitäkään). Joidenkin Dynomittausten mukaan myös noissa vanhemmissa (M00-01) on noin 250hv. M2006- on myös muita eroja ja siinä on 260hv.
Eski kirjoitti:M2002-2005 mallissa on virallisesti 250hv, mutta ei käytännössä ole muuta eroa kuin softa (jos sitäkään). Joidenkin Dynomittausten mukaan myös noissa vanhemmissa (M00-01) on noin 250hv. M2006- on myös muita eroja ja siinä on 260hv.
Aksu900 kirjoitti:Pari putkea on vaihdettu uuemmissa isompiin jne. todella pikkumuutoksia.
Meillä 2001 aerosta mitattu 260hp.
Eli ovatko vuodesta 2002 saakka tehdyt "uudistukset" (ensin 250 hv ja nyt 260 hv) pelkkiä numeroita paperilla vai onko teho oikeasti noussut (eli voiko olettaa, että 260 hv versiosta irtoaa enemmänkin kuin 260 hv)?
jmarin kirjoitti: voiko olettaa, että 260 hv versiosta irtoaa enemmänkin kuin 260 hv)?
Käytä penkissä, selviää samalla monta muutakin asiaa. Muista ottaa penkitykseen lopussa olevat, mutta tasapainotetut eturenkaat. Pintaa häviää muutamassa vedossa muutama milli.
Ansis kirjoitti:Käytä penkissä, selviää samalla monta muutakin asiaa. Muista ottaa penkitykseen lopussa olevat, mutta tasapainotetut eturenkaat. Pintaa häviää muutamassa vedossa muutama milli.
Eikös teho etupyörillä ole aivan jotain muuta kuin moottoriteho? Ei ole ylimääräisiä renkaita, pikemminkin puutetta renkaista
Omien tarkkojen persdynolla tehtyjen mittausten perusteella väittäisin, että tässä uusimmassa 260hv versiossa on oikeasti enemmän paukkua. Tämän vahvistaa myös TeknikensVärldin mittaukset, joissa automaatti AeroWagonilla vetäistiin 0-100kmh 6,9sek. Saab ilmoittaa arvoksi edelleen saman 8,5sek, kuin aikaisemmillakin versioilla...
Eski kirjoitti:Omien tarkkojen persdynolla tehtyjen mittausten perusteella väittäisin, että tässä uusimmassa 260hv versiossa on oikeasti enemmän paukkua. Tämän vahvistaa myös TeknikensVärldin mittaukset, joissa automaatti AeroWagonilla vetäistiin 0-100kmh 6,9sek. Saab ilmoittaa arvoksi edelleen saman 8,5sek, kuin aikaisemmillakin versioilla...
Eski
Nuo Saabin ilmoituksethan ne kummastuttavat, kun koneja lisätään mutta suoritusarvoja ei ole muutettu aikoihin.. Kivempi tietysti niin päin, että tehtaan lupaukset ylittyvät.
Mullakin olisi -99 aero jota voisi penkittää ja katsoo onko suu- ja sorkkatauti vieny hevosii mennessään...
Että missä sitä voisi Lieksan seutuvilla puhalluttaa putken punaiseksi?
Eski kirjoitti:Omien tarkkojen persdynolla tehtyjen mittausten perusteella väittäisin, että tässä uusimmassa 260hv versiossa on oikeasti enemmän paukkua. Tämän vahvistaa myös TeknikensVärldin mittaukset, joissa automaatti AeroWagonilla vetäistiin 0-100kmh 6,9sek. Saab ilmoittaa arvoksi edelleen saman 8,5sek, kuin aikaisemmillakin versioilla...