Pamahti läppäkotelovika päälle äsken sportilla ajettaessa.
Jousi leikin ja sulakkeen irroituksen jälkeen tulikin eri vika kuin ennen. Kun vikavalo syttyi yli 3000rpm:n kiihdytyksessä ei tyhjäkäynti tippunut vaan se nousi n.1400rpm:ään. Eli onko tämä nousu normaali? Kaikissa luetuissa jutuissa se on tippunut liian alas, kuten itselläkin ensin.
Läppä puhdas, letkut puhtaat ja ahtimen tanko liikkuu hyvin.
Läppäkotelosta ja kierrosten noususta
Läppäkotelosta ja kierrosten noususta
Saabismi on seikkailu
9-5 2,0t aut. -00 Business
9-5 2,0t aut. -00 Business
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 73
- Liittynyt: Pe Huhti 08, 2005 21:58
- Paikkakunta: Toholampi
Itselläni moottorin vikavalon sytyttyä moottori sammui mutta lähti uudestaan käyntiin ja huollossa ilmoitti läppävikaa, joka johtui huohottimen tukossa olemisesta. Korjattu uudella huohotin päivityksellä. Myöskin tyhjäkäynti jäi sinne 1500 paikkeille(siis ennen huoltoo).
SAAB 9-5W 2.0T 141kW +-1 bar boost