Voihto on sinällään helppo homma uusi sopi vanhan tilalle suoraan, mutta vesiputkissa on erin kokoiset banjot Garretissa M14 kierteellä ja Mitsussa M12 kierteellä. Putket ovat myös hieman eri mittaiset! Onneksi sattui löytymään kaasuvehkeet ja tinaushopeaa jolla sai nuo banjot vaihdettua ja putkia muokattu. Helpommalla olisi varmaan päässyt kun olisi hakenut esim Hi-Flexiltä kokonaan uudet letkut/putket, mutta no säästipä muutaman euron.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tossa on pari kuvaa turboista, mitään suurta fyysistä eroa turboilla ei ole. Pakopuolen siipi on Mitsussa jonkin verran isompi ja imupuoli on hieman isompi.
http://195.237.18.37/kuva/turbo1.jpg
http://195.237.18.37/kuva/turbo2.jpg
http://195.237.18.37/kuva/turbo3.jpg
http://195.237.18.37/kuva/turbo4.jpg
En ole autossa myöskään huomannu kulkupuolessa mitään suurta eroa, (Autossa tällä hetkellä Aeron boksi)ehkä vetää yläkierroksilla hieman paremmin, Mutta jos joskus vielä raaskisi ostaa esim tuon Maptun Steg 4:n niin silloin tulee tuö hyöty jo varmaan esille.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)