Antakaas hyvät ihmiset vinkkejä mikä mahtaa 2,3l olla kun aamulla ajoin n.20km niin alkoi TASAkaasulla nyppimään ja kulutus n.40l/100km. Ajoin 40km vaihtelevalla menestyksellä jolloin syttyi vasta Enginevalo. Ruokatunnilla akun napa pois ja wd40:tä moottorin liittimiin, töistä tullessa nyppiminen sekä kulutus väheni, ei poistunut. Aamulla paha lumipyry ja lunta meni konehuoneeseen. Sellaisia juttuja.. *tuttaa, pari kuukautta ollut auto ja kokoajan jotain..
Lergei kirjoitti:Antakaas hyvät ihmiset vinkkejä mikä mahtaa 2,3l olla kun aamulla ajoin n.20km niin alkoi TASAkaasulla nyppimään ja kulutus n.40l/100km. Ajoin 40km vaihtelevalla menestyksellä jolloin syttyi vasta Enginevalo. Ruokatunnilla akun napa pois ja wd40:tä moottorin liittimiin, töistä tullessa nyppiminen sekä kulutus väheni, ei poistunut. Aamulla paha lumipyry ja lunta meni konehuoneeseen. Sellaisia juttuja.. *tuttaa, pari kuukautta ollut auto ja kokoajan jotain..
Meikäläisen 2.ot oireilee samanlaisesti,mutta kun ajelee cruise päällä niin eipä nypyttele.Nypyttely on voimakkainta nopeudella 80-90 km/h.Huomasin oireet nyt kun talvi/liukkaat tulivat ja cruisea ei aina arvaa käyttää.Mikähän voisi meikäläisellä olla vikana?
Ilmamassamittarin voi putsata jarrucleanerilla. Ei missään tapauksessa millään crc:llä tms öljyllä. Usein nämä nykimiset johtuvat läppäkotelosta, jonka läppää voi myös putsata samalla aineella...
IMMu on helppo irroittaa ja putsata suihkuttamalla jarrukliineria sisään. Läppäkotelon saa putsattua paikallaankin, kun irroittaa imuputken. Tuosta löytyy kuvalliset ohjeet: http://www.thesaabsite.com/95/95Throttl ... cement.htm