 , no lähdin valoista ja taas mentiin ihan normaalisti, kierrokset ihan OK, mutta pysäytin kuitenkin ja kuulostelin käyntiä , tuntui ihan normaalilta. No ohjekirjan mukaan voi ajella varovasti seuraavaan saabin huoltoon, mutta kun oli reisun päällä ja viikonloppu niin mihis menet... ja autokin tuntui pelaavin ihan hyvin. Ajelin n. 100km , valo paloin koko ajan , välillä kävin vilkuilemassa konehuoneessa, sammutin auton, käynnistin, ja eikun hyrräsi hyvin. Seuraava aamuna valo ei enään palanut, kun kone oli jäähtynyt
 , no lähdin valoista ja taas mentiin ihan normaalisti, kierrokset ihan OK, mutta pysäytin kuitenkin ja kuulostelin käyntiä , tuntui ihan normaalilta. No ohjekirjan mukaan voi ajella varovasti seuraavaan saabin huoltoon, mutta kun oli reisun päällä ja viikonloppu niin mihis menet... ja autokin tuntui pelaavin ihan hyvin. Ajelin n. 100km , valo paloin koko ajan , välillä kävin vilkuilemassa konehuoneessa, sammutin auton, käynnistin, ja eikun hyrräsi hyvin. Seuraava aamuna valo ei enään palanut, kun kone oli jäähtynyt  . Oliskoha tää ollut niitä tietsikan ongelmia, vaiko satunnainen ''syöttö'' häiriö?. Että tämmöinen tilanne katsaus, mikähän mahtoi mättää , jollakin on varmaan kokemuksia.
. Oliskoha tää ollut niitä tietsikan ongelmia, vaiko satunnainen ''syöttö'' häiriö?. Että tämmöinen tilanne katsaus, mikähän mahtoi mättää , jollakin on varmaan kokemuksia.  9-5 Wagon 2.3t 5D Vector Business, 2002

