kehuja
kehuja
Moro. Muutaman vuoden tätä foorumia seuranneena, ei voi kuin suuresti kehua kuinka asiantuntevaa ja kannustavaa neuvoa täältä löytää. 9-3 vapariini sain monia hyviä huolto ja korjaus ohjeita, joilla säästi selvää riihikuivaa .Tänään auto päivittyi uudempaan v.-02 9-5 2.3t wagon vectoriin, ja suupielet on korvissa , kun tällä ajaa. Huoltokirja kun on täydellinen, niin oli tosi hyvä vinkki käydä länsiautosta pyytämässä pelin huoltohistoria,siinä vasta onkin mielenkiintoista luettavaa.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
Tuolla logiikalla ei se ole kallis ollut missään tapauksessa.YKÄ kirjoitti:Sitten kun ens keväänä se autovero poistuu niin tulee mullekin ajankohtaiseksi kumpi ,ekat ysiviitoset vai tonnarit viimesiä vuosikertoja.
Palanee rahaa se n kolmetonnia molempiin vaihtoehtoihin.
Tonnarit tietty vahvempia,no 9-5 ehkä se viisaampi vaihtoeto.
Kertokaas tämmöselle vanhalle saabistille onko se 9-5 vielä saabin tuntunen kulkine.Mun mielipide on että se og satku on se viimenen saab.
Tonnarikin mettelee mutta??? 9-5 välttääkköhän se. "Maalima muuttuu eskoseni"!!.
900i
riisi serkku suudelma aurinko
riisi serkku suudelma aurinko
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 67
- Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 23:13
Suomiauto on aina suomiauto, turha niitä on ulkomailta tänne tuoda, jos on varaa hankkia ysiviitonen on sitä myös varaa käyttää täällä suomessa.
Hyvät yksilöt maksaa, minun mielestä muutenkin on aika ihmeellistä, kun ihmiset roudaa niitä vanhoja "luksus" romuja tänne liikenteeseen.
Kyllä kaikilla täällä hyvinvointi valtiossa on varaa ostaa uusi/uudehko suomessa rekisteröity auto. Se on vaan itsestä kiinni minkälaisen elämän on rakentanut.
On niitä yrittäjiä jotka on ottanut menestykseen riskejä, toiset taas olleet sivusta seuraajia kuoppaan pudonneita.
Mutta, hyvät illan jatkot kaikille ja muistakaa turvavyö!
Hyvät yksilöt maksaa, minun mielestä muutenkin on aika ihmeellistä, kun ihmiset roudaa niitä vanhoja "luksus" romuja tänne liikenteeseen.
Kyllä kaikilla täällä hyvinvointi valtiossa on varaa ostaa uusi/uudehko suomessa rekisteröity auto. Se on vaan itsestä kiinni minkälaisen elämän on rakentanut.
On niitä yrittäjiä jotka on ottanut menestykseen riskejä, toiset taas olleet sivusta seuraajia kuoppaan pudonneita.
Mutta, hyvät illan jatkot kaikille ja muistakaa turvavyö!
Teknistä etumatkaa odotellessa
Aika sarkastista kommentointia. Tällä topikilla vissiin haetaan tätä paljon mainostettua klubin asiallista ja asiantuntevaa keskustelua...
Tzeippii Mikä on perustelusi Suomiauton erinomaisuudelle? Sekö että Suomessa on testatusti erittäin laadukaat huoltopalvelut, jotka takaavat automaattisesti sen että käytetty auto on loistokunnossa.
Itse en ole omistanut kuin Suomiautoja, mutta olen seurannut kavereiden toimia ulkomailta haettujen autojen kanssa. Jos rahaa ei ole riittävän uuteen/hyväkuntoiseen Suomiautoon, niin kyllä tuollainen 3-5v vanha tuontiauto, joka ei ole nähnyt Suomen ankaria oloja on ihan eri kunnossa mm. alustan osalta kuin normaali Suomiauto. Käytetty auto on aina "yksilö", johon minusta eniten se miten edellinen omistaja autoaan on pitänyt.
OT: Käyhän porukka esim. "ruotsin laivalla" säästämässä, kun Taxfreestä saa niin halpaa kaljaa, että kannattaa raahata sitä selkä vääränä kotiin, jotta voi maksimoida säästöt. En tiedä mihin koloon ko säästäjät ovat elämiensä osalta pudonneet..
Tzeippii Mikä on perustelusi Suomiauton erinomaisuudelle? Sekö että Suomessa on testatusti erittäin laadukaat huoltopalvelut, jotka takaavat automaattisesti sen että käytetty auto on loistokunnossa.
Itse en ole omistanut kuin Suomiautoja, mutta olen seurannut kavereiden toimia ulkomailta haettujen autojen kanssa. Jos rahaa ei ole riittävän uuteen/hyväkuntoiseen Suomiautoon, niin kyllä tuollainen 3-5v vanha tuontiauto, joka ei ole nähnyt Suomen ankaria oloja on ihan eri kunnossa mm. alustan osalta kuin normaali Suomiauto. Käytetty auto on aina "yksilö", johon minusta eniten se miten edellinen omistaja autoaan on pitänyt.
OT: Käyhän porukka esim. "ruotsin laivalla" säästämässä, kun Taxfreestä saa niin halpaa kaljaa, että kannattaa raahata sitä selkä vääränä kotiin, jotta voi maksimoida säästöt. En tiedä mihin koloon ko säästäjät ovat elämiensä osalta pudonneet..
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 166
- Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 22:53
- Paikkakunta: Lapua/Vaasa, FI
Voisiko joku selittää minulle, miksi Suomeen uutena tuotu auto on parempi? Mitä raha-asihoihin tulee, minulla ei ainakaan koskaan ole ollut yhtään ylimääräistä rahaa, jolla haluaisin sponsoroida paikallisia lasipalatsikauppiaita. Nyt itselläni on menossa jo toinen Saksasta käytettynä hommattu auto, vastaavanlaisia ei edes saa Suomesta, koska suomalaiset kauppiaat tuntuvat keskittyvän yli 100tkm ajettuihin Saksasta tuodessa. Todennäköisesti en tule koskaan hankkimaan "suomiautoa".
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2870
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Joo tosi "kuoppaan pudonneita":
"Jos verrataan käytettyjen tuontiautojen tuojia koko väestöön jakamalla heidät kymmeneen lukumäärältään yhtä suureen tulonsaajaryhmään, havaitaan tuojien keskittyvän voimakkaasti suurituloisimpiin ryhmiin"
"Koska tuonti tapahtuu ulkomailta ja asiaan liittyy huomattava määrä osaamista, tuojilla on keskimääräistä korkeampi koulutustaso."
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=138696
Mitäköhän oikeasti tarkoittaa yleistyksenä riskejä menestyäkseen ottanut yrittäjä. Toki tietty riski yritystoiminnassa on olemassa (kuten myös palkkatyössä), mutta Suomessa on hyvät lähtökohdat yrittämiselle
"Jos verrataan käytettyjen tuontiautojen tuojia koko väestöön jakamalla heidät kymmeneen lukumäärältään yhtä suureen tulonsaajaryhmään, havaitaan tuojien keskittyvän voimakkaasti suurituloisimpiin ryhmiin"
"Koska tuonti tapahtuu ulkomailta ja asiaan liittyy huomattava määrä osaamista, tuojilla on keskimääräistä korkeampi koulutustaso."
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=138696
Mitäköhän oikeasti tarkoittaa yleistyksenä riskejä menestyäkseen ottanut yrittäjä. Toki tietty riski yritystoiminnassa on olemassa (kuten myös palkkatyössä), mutta Suomessa on hyvät lähtökohdat yrittämiselle
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Huvittaa koko helvetin "suomi"-auto termi. Mikä v*tun suomi-auto 9-5 on? Ei sitä minun tietääkseni ole Suomessa valmistettu? Sama tietysti koskee kaikkia automerkkejä/malleja joita ei ole suomessa valmistettu.Tzeipii kirjoitti:Suomiauto on aina suomiauto, turha niitä on ulkomailta tänne tuoda, jos on varaa hankkia ysiviitonen on sitä myös varaa käyttää täällä suomessa.
Hyvät yksilöt maksaa, minun mielestä muutenkin on aika ihmeellistä, kun ihmiset roudaa niitä vanhoja "luksus" romuja tänne liikenteeseen.
Ja juu...tämä meidänki "romu" on tuontiauto. Ja jos yhtä hyvä löytyy sitten kun tämä auto on aika vaihtaa pois niin ei tule mielenkään katsella "suomi"-autoja. Tämäkin tosi romu kun on ollut Luxembourgissa Goodyearin käytössä...
Vastaavasta "suomi"-autosta olisi saanut maksaa ~3000€ enemmän.
Pahoittelen sana valintoja, ja olette oikeassa siinä, että kyllä se tuontikin kannattaa ei siinä mitään. Mitä tulee Saab 9-5:seen on tämä ns. moottoriongelma sekoittanut pikkuisen pakkaa. Tahtoo sanoa sitä, että jos haluaa pelata varman päälle niin hankkii ainakin sellaisen yksilön jossa on ehdottomasti aukoton huoltokirja.
Hyviä viikonloppuja vaan kaikille lukijoille
Hyviä viikonloppuja vaan kaikille lukijoille
Teknistä etumatkaa odotellessa