Mielenkiintoinen(=stressitason nostava) ongelma ilmeni mun saapille nyt viikonlopun aikana.
Perjantai-iltapäivänä rytkytin ei käynnistyny ei sitten millään. Akussa oli kyllä virtaa, sillä jaksoi pyörittää melkeen minuutin starttia. Sitten sain kaverilta apuvirtaa, niin lähti ilosesti hyristen liikkeelle. Lauantaina telkkarinhakureissu meni ongelmitta, samoin sunnuntaina eestaasajelu 8 starttia pitempien ja lyhyempien seisontojen jälkeen. So. 40 min.- 3 tuntia. Eilen aamulla lähti yhden asteen pakkasessa vallan hienosti taas, mutta keskipäivällä, auringossa seissyt auto ei startannut. Pyöritti kyllä taas hyvin, muttei käynnistynyt. Apuvirtakaan ei tällä kertaa auttanut, vaan kaapeleissa kiinni ollut oma akku hyytyi ihan nollille, vaikka kuinka yritti kaveri antaa kaasua omalleen.
Hajimme siitä sitten uuden akun ja jo lähti ilosesti laakista käyntiin, ilman apuja. Kuin myös tänä aamuna.
akun napojen luona muuten oli jotain öljymäistä töhnää, akkunesteet pihalla?
Mutta suurin ongelma tässä ja kysymykseni on, että onko mun vaihdettava työpaikkaa, eli onko autoni allerginen tälle talolle....
Saab 9-5 Wagon arc. 2.2TiD aut. -03
edit: 28.3.
Herttoniemen länsiauton kertomaa; suuttimien tiivisteet ilmeesesti loppu. Ilmaa polttoainejärjestelmään. Kustannusarvio; n.700-800€
Kewl
edit 16.4.
Kustansi sitten 1229,75
Vaihettiin sitten kaikennäkösii letkui polttoainejärjestelmään.
Ja huvikseni kysyttäessä vaihtotarjousta, sain 14000€
Kyllä kismittää kokolailla.
Käynnistys...ongelma tai jotain
Käynnistys...ongelma tai jotain
Seuraavaks Nissani