saab vs volvo
Tuo avain-pakki-yhdistelmähän on vallan loistava. Tarkoittaa sitä, että käsijarrua ei tartte koskaan pysäköidessä kun on vaihde päällä, eikä se siten myös unohdukaan. Toinen on se, että samalla autossa on myös mekaaninen ajonesto -> ilman avainta ei autoa liikutella.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Paitsi että liikutellaan. Mulla oli aikanaan pari OG900:sta, joista ensimmäinen vietiin pihasta. Jotain tanakkaa virtalukkoon ja riuska ruhjaisu ja auto oli käynnissä (ja virtalukko tietenkin tuhannen p****na). Nykyisissä on tietenkin elektroninen käynnistyksen esto, joten vaatii jo vähän muutakin kuin lihasvoimaa.peinu kirjoitti:Tuo avain-pakki-yhdistelmähän on vallan loistava. Tarkoittaa sitä, että käsijarrua ei tartte koskaan pysäköidessä kun on vaihde päällä, eikä se siten myös unohdukaan. Toinen on se, että samalla autossa on myös mekaaninen ajonesto -> ilman avainta ei autoa liikutella.
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
noh, noh. Ogsatkuja vissiin turha vetää enää tähänkin keskusteluun mukaan.Tannisto kirjoitti:Paitsi että liikutellaan. Mulla oli aikanaan pari OG900:sta, joista ensimmäinen vietiin pihasta. Jotain tanakkaa virtalukkoon ja riuska ruhjaisu ja auto oli käynnissä (ja virtalukko tietenkin tuhannen p****na). Nykyisissä on tietenkin elektroninen käynnistyksen esto, joten vaatii jo vähän muutakin kuin lihasvoimaa.peinu kirjoitti:Tuo avain-pakki-yhdistelmähän on vallan loistava. Tarkoittaa sitä, että käsijarrua ei tartte koskaan pysäköidessä kun on vaihde päällä, eikä se siten myös unohdukaan. Toinen on se, että samalla autossa on myös mekaaninen ajonesto -> ilman avainta ei autoa liikutella.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Kokeilepas huvikseen mitä vaatii 9-5:n pakkilukon murtaminen ja raportoi sitten ...Tannisto kirjoitti:Hyvä on...peinu kirjoitti: noh, noh. Ogsatkuja vissiin turha vetää enää tähänkin keskusteluun mukaan.. Piti vaan lausahtaa esimerkkinä, kun pakkilukko ei auton viemistä estä. Ei taida edes hidastaa.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Yllättävää kuinka suuren numeron ihmiset tekevät noin niinkun yleisellä tasolla tuosta Saabin virtalukkosijoittelusta. OG:ssa virtalukko oli varsin syvällä, melkeinpä lattialla, mutta uudemmissa se on tuotu hyvin esiin. Avaimia käytetään lukossa keskimäärin kaksi kertaa per ajomatka pisteestä A pisteeseen B (jos ei ole tapana sammuttaa autoa risteyksissä jokaisen liikkeellelähdön yhteydessä:lol: ) Eihän kukaan jenkkiautojenkaan vaihteenvalitsimen sijoittelua itke...sitäkin käytetään yhtä paljon samalla matkalla (jos nyt ei oteta huomioon notkean auton vekslaamista). Itselläni ei ole ongelmia löytää muissa autoissa virtalukkoa "oikeasta paikasta" ja niiden jälkeen taas omassa Saapissa väärästä paikasta..pitää vaan olla hereillä autoillessa
Se on vaan sama kuin ihmistenkin kanssa, eli erilaisuuksiin on helppo takertua.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Se on vaan sama kuin ihmistenkin kanssa, eli erilaisuuksiin on helppo takertua.
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
Toinen asia, jota en ymmärrä on kritiiki vakionopeuden säätimen sijoittelusta. Vähän tottumista se vaatii, kun käytön aloittaa, mutta käden motoriikka kehittyy kyllä sitä käyttämään eikä minulla ainakaan ole vaikeuksia hallita sitä.Muksu kirjoitti:Yllättävää kuinka suuren numeron ihmiset tekevät noin niinkun yleisellä tasolla tuosta Saabin virtalukkosijoittelusta. OG:ssa virtalukko oli varsin syvällä, melkeinpä lattialla, mutta uudemmissa se on tuotu hyvin esiin. Avaimia käytetään lukossa keskimäärin kaksi kertaa per ajomatka pisteestä A pisteeseen B (jos ei ole tapana sammuttaa autoa risteyksissä jokaisen liikkeellelähdön yhteydessä:lol: ) Eihän kukaan jenkkiautojenkaan vaihteenvalitsimen sijoittelua itke...sitäkin käytetään yhtä paljon samalla matkalla (jos nyt ei oteta huomioon notkean auton vekslaamista). Itselläni ei ole ongelmia löytää muissa autoissa virtalukkoa "oikeasta paikasta" ja niiden jälkeen taas omassa Saapissa väärästä paikasta..pitää vaan olla hereillä autoillessa![]()
Se on vaan sama kuin ihmistenkin kanssa, eli erilaisuuksiin on helppo takertua.
SAAB 9-5 2.3T A Wagon Vector (-05)
ei nuo lasin nostimien kytkimet haittaa, kun 850:ssä ne oli kans keskikonsolissa,,
viiksi ryttyili ihan samoin 850:ssa,,95:n vakionopeus säätimelle en osaisi kuvitella muuta paikkaa kuin missä se nyt on,,?
mielestäni ok,,ja pelaa kuin pitääkin,,
automaatti on varmaan ihan ok,,jos siitä tykkää? mutta koeajettuani sellaista, pysyttelen itse manuaalissa,,
jäi fiilis et pilaa moottorin parhaat ominaisuudet, kuin kytkin luistaisi ja syö potkua pois,?
ei ollut mun makuun,, sori, mutta mun mielipide.
viiksi ryttyili ihan samoin 850:ssa,,95:n vakionopeus säätimelle en osaisi kuvitella muuta paikkaa kuin missä se nyt on,,?
mielestäni ok,,ja pelaa kuin pitääkin,,
automaatti on varmaan ihan ok,,jos siitä tykkää? mutta koeajettuani sellaista, pysyttelen itse manuaalissa,,
jäi fiilis et pilaa moottorin parhaat ominaisuudet, kuin kytkin luistaisi ja syö potkua pois,?
ei ollut mun makuun,, sori, mutta mun mielipide.
9-5 wagon vector 2.3T 02
Saab club
Saab club
sain tänään koeajaa V70 turbo awd -97 (225 hv) -mallista ajoneuvoa,
tarkoituksena vähän verrata omaan wagoniin (150 tai 220 hv).
kyllä heti piti oikein ääneen kysyä: missä hepat !?
ei oikeastaan tapahtunut mitään, vasta kun kierroksia oli
oikein reilusti aikoi huomaamaan jotain.
ero SAABkoneisiin mielestäni huikea, kun alakierroksista
jo lähtee, vaikka onkin omassa tuo peruskone. Puhumattakaan
sitten kun ajelee bsr-ohjelmalla. Ihmettelen että volvon
225 heppaa saadaan noinkin hyvin piiloon ?
ja vielä: kun vertaa tuntumat vanhaan 9000i perussaappiin;
sen moottori reagoi HETI pieniin muutoksiin pintakaasulla. Jopa herkemmin kuin ysifemmassa.
no, volvot kai vielä pysyvät paremmin arvossa ...?!
r.
tarkoituksena vähän verrata omaan wagoniin (150 tai 220 hv).
kyllä heti piti oikein ääneen kysyä: missä hepat !?
ei oikeastaan tapahtunut mitään, vasta kun kierroksia oli
oikein reilusti aikoi huomaamaan jotain.
ero SAABkoneisiin mielestäni huikea, kun alakierroksista
jo lähtee, vaikka onkin omassa tuo peruskone. Puhumattakaan
sitten kun ajelee bsr-ohjelmalla. Ihmettelen että volvon
225 heppaa saadaan noinkin hyvin piiloon ?
ja vielä: kun vertaa tuntumat vanhaan 9000i perussaappiin;
sen moottori reagoi HETI pieniin muutoksiin pintakaasulla. Jopa herkemmin kuin ysifemmassa.
no, volvot kai vielä pysyvät paremmin arvossa ...?!
r.