peilin muistitoiminto?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
hjl
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 21:24
Paikkakunta: Vantaa

peilin muistitoiminto?

Viesti Kirjoittaja hjl »

Onkos jollain käsitystä miksei peilin muistitoiminnot ota toimiakseen?? Penkin säädöt kyllä toimii muistilla, mutta peilit ei säädy käyttäjäkohtaisesti penkin numeronäppäimistä.. Peruutusasentokaan ei toimi. Peilit kuitenkin säätyy sähköisesti siitä vipstaakista mistä kuuluukin.
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Eikös tälle muistitoiminnolle ollut oma sulake siellä kojetaulun päätylaudassa? Jos se on otettu pois? Mulla ei ainakaan ole tuo toiminto enää ollut päällä aikoihin. Aika erilaiset saa penkin säädöt olla ettei saa jonkunlaisia kompromissi peilin säätöjä 2 kuljettajalle, ei ainakaan meillä ole ollut tarvetta omille vaikka penkin muistiasetukset on hyvin erilaiset.
Veikkaan että ainakin täällä etelän talvessa jos auto asuu taivasalla niin menee sähköpeilit aika nopeasti remonttiin jos kesät talvet laittaa ne säätymään automaattisesti aina kun penkkejä liikutellaan....
9000CS 2,3
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1641
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

Re: peilin muistitoiminto?

Viesti Kirjoittaja mike »

hjl kirjoitti:Onkos jollain käsitystä miksei peilin muistitoiminnot ota toimiakseen?? Penkin säädöt kyllä toimii muistilla, mutta peilit ei säädy käyttäjäkohtaisesti penkin numeronäppäimistä.. Peruutusasentokaan ei toimi. Peilit kuitenkin säätyy sähköisesti siitä vipstaakista mistä kuuluukin.
Eikö sulla toimi kummankaan peilin muistit? Mulla oikuttelee vain vänkärin puoli. Muuten on oireet täsmälleen samanlaiset, eikä kukaan ole ainakaan vielä osannut ehottaa toimivaa ratkasua.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
hjl
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 21:24
Paikkakunta: Vantaa

Re: peilin muistitoiminto?

Viesti Kirjoittaja hjl »

Eikö sulla toimi kummankaan peilin muistit? Mulla oikuttelee vain vänkärin puoli. Muuten on oireet täsmälleen samanlaiset, eikä kukaan ole ainakaan vielä osannut ehottaa toimivaa ratkasua.[/quote]

Ei toimi kumpanenkaan.. Olen painanut nappia vaikka kuinka pitkään, ei toimi, niin ei toimi!! Ja saappi kuskille, jos autossa on jotain hienouksia, niin miksi ne ei saisi toimia?? Vaimo ajaa sitäpaitsi nenä kiinni ratissa, joten peilin säädöt pitäisi ainakin teoriassa olla aivan erilaiset! Ja peruutusasento tässä eniten harmittaa, kun kaupungissa joutuu ahtaisiin taskuihin vääntämään. Menee nimittäin alumangelssit naarmuille!!
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1641
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

aika hoiti

Viesti Kirjoittaja mike »

Aika sitten hoiti vänkärin peilin kuntoon. Nyt toimii muistit ja peruutusasennot ilman ongelmia. Merkillisiä nuo sähköasiat.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
skae
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: To Marras 24, 2005 10:12
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja skae »

Mulla ei ole ollut peilien kanssa ongelmia, mutta joskus olen ihmetellyt sitä miksi välillä täytyy kääntää avaimesta virrat päälle ennen kuin penkit ja peilit alkaa säätyä. Yleensä ei tarvi avainta näyttää, vaan painaa vaan muisti nappia.
Saabismi voi näköjään tarttua...itämisaika oli vaan pitkä.
9-5 Aero -02
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1641
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja mike »

Jos etuovi on auki niin ei tarvi olla virrat päällä. Jos taas ovi kiinni niin vaatii virrat. Jos taas virrat poissa ja ovi jää auki on penkki säädettävissä 20 minuutin ajan.

Kuskin penkissä vielä sellainen ero että säätö toimii ilman virtoja 30 sekuntia oven sulkemisen jälkeen.

Jos nyt olen taas oikein ymmärtäny.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
skae
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: To Marras 24, 2005 10:12
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja skae »

Kuskin oven kautta olen aina ollut menossa sisään, mutta silti on joutunut välillä kaivamaan avaimet esille.
Ei kai siellä vaan ole joku "random" toiminto :wink:
Saabismi voi näköjään tarttua...itämisaika oli vaan pitkä.
9-5 Aero -02
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1641
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

Re: peilin muistitoiminto?

Viesti Kirjoittaja mike »

Vanha vaiva palasi taas kehiin. Vänkärin puolen peilin muisti ei toimi. Eikä toimi niinikään peruutusasentokaan.

Onko kukaan viisastunu tämän asian suhteen?
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Vastaa Viestiin