Huohottaako... Älä huohota mun niskaan..
Huohottaako... Älä huohota mun niskaan..
Terve foorumi
Ostin juuri viimisillä rahoilla 9-5:sen Saabin. Ootte nyt keskustellu vanhemmat 9-5:set melko perusteelisesti, ja ne on ymmärretty ymmärtämättömien keskuudessa niin että ne on aivan p####ja. Ei liene totta? Ostokseni oli 170000 ajettu merkkihuollettu 2.3:n tosi hyvä ja hieno. Olen nyt viemässä huoltoon. Pitäiskö mun kuitenkin asentaa se mikälie huohotin päivitys härveli vaikka auto pelaa kuin junan vessa.
Jos vikaa esiintyy Saabin arvion 37/1000(Tuotettu auto), voisko ne olla niitä "vähemmän huollettuja"?
Ostin juuri viimisillä rahoilla 9-5:sen Saabin. Ootte nyt keskustellu vanhemmat 9-5:set melko perusteelisesti, ja ne on ymmärretty ymmärtämättömien keskuudessa niin että ne on aivan p####ja. Ei liene totta? Ostokseni oli 170000 ajettu merkkihuollettu 2.3:n tosi hyvä ja hieno. Olen nyt viemässä huoltoon. Pitäiskö mun kuitenkin asentaa se mikälie huohotin päivitys härveli vaikka auto pelaa kuin junan vessa.
Jos vikaa esiintyy Saabin arvion 37/1000(Tuotettu auto), voisko ne olla niitä "vähemmän huollettuja"?
Öljyloukko?
Mistäs tuon löytää, jos aikansa kuluksi tarkistaisi omastakin.
Imusarjan alla, seuraa venttilikopan takareunasta lähtevää paksua letkua niin löytyy.
Kiinni se on kahdella 13mm kantaisella pultilla lohkossa ja ainakin aerossa piti irrottaa myös imusarjan tukirauta edestä pois.
Ite pöntöstä ja letkuista kuva.

Ite pöntöstä ja letkuista kuva.
Aki Peltola #1132
Nonniin, nyt vaihdoin tuon uuden päivityssysteemin ja avasin entisen öljyloukon vai mikä se nyt onkaan rautasahalla. Sisältä löytyi muutamia palasia jotka olivat irronneet venttiilikopan letkusta. Muutoin puhdas, letkutkin tuota venttiilikopan letkua lukuunottamatta, kuin uusia.
Eli kait tuossa ei ole huohotinongelmaa
Eli kait tuossa ei ole huohotinongelmaa

9-5 Aero - 00
Kävin juuri auton kanssa öljynvaihdossa ja olin pyytänyt huoltoa tekemään huohotinpäivityksen. Sitä ei kuitenkaan tehty, huoltomies sanoi, ettei tarvitse tehdä, paikat olivat tarkastaessa kunnossa.
Voiko tähän vastaukseen mielestänne tyytyä, vai olisiko järkevää vaatia tehtäväksi jonkinlainen huohotinpäivitys?
Auot on alllekirjoituksen mukainen, ajettu 102 tkm.
Voiko tähän vastaukseen mielestänne tyytyä, vai olisiko järkevää vaatia tehtäväksi jonkinlainen huohotinpäivitys?
Auot on alllekirjoituksen mukainen, ajettu 102 tkm.
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01