Väri lähtee peilien tyvestä
Uutta osaa. Ovat kestäneet jo pari vuotta eli paremmin kuin alkuperäiset eikä ainakaan muutama viikko sitten katselessani ollut merkkiäkään samanlaisesta kuplinnasta kuin vanhoissa.PASI73 kirjoitti:Ketju näyttää olevan hieman vanha, mutta yritetään elvyttää, sillä itselläni on tuo ongelma tullut esiin tänä keväänä. Millaisin menetelmin olette vikaa korjanneet vai oletteko ostaneet uutta osaa tilalle ?
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Mulla vaihdettiin heti takuuseen ilman mitään tinkimisiä, vaikka takuu oli menny umpeen jo puolisen vuotta sitten.
Nyt on samaa ongelmaa wagonin kattokaiteiden jaloissa...
Nyt on samaa ongelmaa wagonin kattokaiteiden jaloissa...
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Re: Väri lähtee peilien tyvestä
Minulla juuri pelit vaihdettu. Nyt myös "kuplimista" wagonin kattokaiteessa. Sanoivat Metroautossa ettei kattokaiteissa aikaisemmin ole ollut samaa kuplimista kun peileissä. Onko muilla ongelmia kattokaiteiden kanssa?
Peilien osalta puhuivat sähkövirroista, jotka tämän aiheuttavat. Tietääkö joku tästä enemmän?
Kylmällä säällä akku tyhjenee noin viikon seisonnan jälkeen. Akku uudehko. Onkohan kuplimisella ja akun tyhjenemisellä yhteyttä.
Peilien osalta puhuivat sähkövirroista, jotka tämän aiheuttavat. Tietääkö joku tästä enemmän?
Kylmällä säällä akku tyhjenee noin viikon seisonnan jälkeen. Akku uudehko. Onkohan kuplimisella ja akun tyhjenemisellä yhteyttä.
Re: Väri lähtee peilien tyvestä
Mielenkiintoinen ilmiö kyllä tuo alumiinin päälle laitetun pinnoitteen kupliminen. Samanlaista kuplimista huomasin kaverin -01 audissa jossa kupli takaoven ikkunan vieressä olevat mustat kolmiot oikein kunnolla. Ei ollu nätin näköistä kyllä siinäkään eikä näköjään ollu valmistaja tullut vastaan.
Jääkö valmistusvaiheessa jotain epäpuhtautta sitten pinnoitteen ja alumiinin väliin ja sitten tuo hapettuminen pääsee alkuun.
Onneksi omassa on vielä peilinjalat kunnossa.
Jääkö valmistusvaiheessa jotain epäpuhtautta sitten pinnoitteen ja alumiinin väliin ja sitten tuo hapettuminen pääsee alkuun.
Onneksi omassa on vielä peilinjalat kunnossa.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Re:
Eiköhän ne liene korjattu jonkun toimesta juuri tuon kuplimisen takia, ja vähän siistimmin sitten samalla.Mimmi kirjoitti:Minulla on nuo kolmiot aivan erilaista tavaraa kuin muissa femmoissa (minulla sileä pinta, joka maalattu auton väriin). Onkohan nuo vaihdettu jossain vaiheessa (huoltohistoria ei tunne).
-
- "Aero"
- Viestit: 397
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Väri lähtee peilien tyvestä
Ei ongelmia peileissä eikä kaiteissa, mutta mitähän materiaalia nuo kaiteet ovat ja millä pinnoitettu - maali, muovi, kuttaperkka, tms. ?Kaitsu76 kirjoitti:Minulla juuri pelit vaihdettu. Nyt myös "kuplimista" wagonin kattokaiteessa. Sanoivat Metroautossa ettei kattokaiteissa aikaisemmin ole ollut samaa kuplimista kun peileissä. Onko muilla ongelmia kattokaiteiden kanssa?
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).