![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Eli vaihdossa tuli tuollainen 9-5 2.0t ARC -04........
Kyllä se Saabi vaan on hyvä auto!!!
Laitan vaikka kuvia myöhemmin tähän topicciin ja tuunauskuvia, kun
tästä innostun....
ELI TERVE KAIKILLE KOHTALOTOVEREILLE!!!!!
t = 150hv matalapaineturbo ja T on 185hv täyspaine. Suorituskyvyssä ero on kuin yöllä ja päivälläAERO78 kirjoitti: 1. Mitä eroa 2.0t ja 2.0T?
Ei vaan 5x110. Opel Vectrassa ainakin on sama pulttijako, mutta kannattaa myös kiinnittää huomiota vanteen ET-lukuun. Foorumin myyntipalstalla on usein myynnissä Saabin orggisaluja halvalla.2. Missä muissa merkeissä sama pulttijako ku ko. Saabissa (onko tossa ny 4x108?)
M2004:ssa ei ole enää huohotinongelmaa, mutta kulutusosat (jarrut, pakoputki, iskarit jne) alkaa usein olla vaihtokunnossa noilla kilsoilla...3. Mitä kannattaisi katsoa läpi, kun autolla ajettu 152tkm?? (eli tyyppivikoja)
9-5T kirjoitti:-04 svh 1960,80€, ruotsissa n.13500Kr
Hirsch 210hv n. 1300€ + etujarrut n.500€
Reilusti alta tonnin saa "tarvike" virejä jos pärjää muutoskatsastamattomalla, esim. Nordic(trolli.nu) on toiminut hyvin.