Sen verran on säästetty tuossa uudessa mallissa, että jätetty akun päältä se suoja laatikko pois.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kaikki tieto on aina imettävä ja kaivettava tikulla. No, huvinsa kullaki.9-5T kirjoitti:Näen kyllä mutta tiedän sen löytyvän takakopasta muutaman muunkin osan kanssa kun hansikaslokerosta ensin ottaa sinisen sulakkeen ja laittaa sen akun vieressä olevaan sulakerasiaa.JouniH kirjoitti:no, sitten se on unohtunu kuvasta pois. prkl.. Näet vissiin ittekki.9-5T kirjoitti: Ei ole.
http://www.jobori.net/saabclub/albums/u ... -5_030.jpg
http://www.jobori.net/saabclub/albums/u ... ku_030.jpg
Eikun EUF-XXX, eli täyttä euforiaaSaappi Kuski kirjoitti:Kai ny sentään tulee edes ESK-1 kun ei enää ole niitä hevosvoim..ääh sorryEski kirjoitti:rekisterikilpien tilanne selvinnee torstaina
Eski
Tuoksusta olen melkein erimieltä - vanha nahkasisusta tuoksuu hyvälle, mutta uudet kangaspenkit aika etovalle... Muuten allekirjoitan tuon listan. Öljynkulutus on tosiaan mielenkiintoista nähdä, mutta aion vaihtaa öljyt uutenkin autoon 10K välein, vaikka huoltoväli onkin 30K/1 vuosi. Ehkäpä uudesta autosta puuttuu myös viat, joita vanhassa on ollut riittävästi...9-5T kirjoitti: ESP, mittarilukema, takuu, tuoksu, akkukotelon käytettävyys, 5v laatikko rattinapeilla, näkökentässä oleva SID, ongelmaton huohotus ja sport istuimet lienee kuitenkin paremmin kuin nykyisen mallin edeltäjän edeltäjässä. Myöhemmin on mielenkiintoista kuulla pääseekö Eski öljyn häviämisestä eroon tai vaikuttaako käyttöolosuhteet häviämiseen.
Omaan vanhaan A4-Aeroon verrattuna kulkupuoli ei ihan hirveältä tuntunut tuolla 185hv virisarjalla. Ero johtunee paremmasta automaattilaatikosta ja saattaahan tuosta vanhasta Aerosta olla jo muutama hevonen karannutkin... Käytännössähän tuolla 185hv virisarjalla koneessa on noin 200hv. Stereoita voi parannella, jos alkaa liikaa ahdistamaan. Nykyisen AS3:n, eli Prestige200:n hinnalla (1200euroa) saa varmasti hyvät stereot autohifikaupasta.joukolainen kirjoitti:Onnea vaan uudelle autolle, uusi on aina uusi. Mutta tässä kateellisen panettelua itseltäni: Kävin viime keväänä ajamassa 06 2,3 t ja tein juuri samat huomiot kuin Eski, soittimen äänentoisto aivan kamala vertaa A3 ja nuo tehot, se tuntui kaikkein pahimmalta, kyseinen yksilö oli automaatti ja tuntui ettei oikein kulkenut mihinkään. Tuossa ajamassani oli sport alusta ja sekin pitäisi melkein olla. Onneksi sinulle tulee virityssarja tuohon 2,0, ilman sitä mopo mikä mopo. Mutta kaikkeen tottuu sano entinen mies.... ja nämähän olivat vain omia mielipiteitäni vertailukohtana hirsch aero.