![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Alusta (taas)
Mittaus suoritetaan vanteen alareunasta lokasuojan reunaan. Seuraavassa tehtaan arvot, mistä voi arvioida oman auton asennon normimittoihin: edessä 15"=600, 16"=610, 17"=630 ja 17" sport=620; takana 15"=590, 16"=605, 17"=620 ja 17" sport=610. Oma mielipide on, että noihin pitäisi taakse lisätä n. 10-20 mm (eli suhteessa jokaisen omaan auton korkeuteen), että asento olisi ulkonäöllisesti OK (oma mielipide
). Toisaalta voi hiukan lisätä yliohjausta.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
9-5 2.3 MY2008
"Jos suunnittelija ei tiedä miten jonkun asian pitäisi olla, niin hän tekee siitä säädettävän"
Tuolla kriteerilla on myyty varmaan monta tuotetta. Itse laitatan alle originaalit puslat viikon kuluttua.
Tuolla kriteerilla on myyty varmaan monta tuotetta. Itse laitatan alle originaalit puslat viikon kuluttua.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia