SPA

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Arcer
"Aero"
Viestit: 432
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 17:56

SPA

Viesti Kirjoittaja Arcer »

Moro, Minkäs perusteella SPA arpoo, että pakki on päällä ja aktivoituu? Tuli sellainen on ongelma, että SPA tykkää olla päällä koko ajan, mukava liikennevaloissakin kun perään tulee auto ja SPA alkaa piippaamaan... JOs vaihdekepin juuressa on kytkin yms. niin voisi alkaa vian etsimisen sieltä...
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
Tomi Liljemark
"Turbo"
Viestit: 203
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 19:55
Paikkakunta: Loppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tomi Liljemark »

Veikkaisin, että suoraan väylästä, kun on siinä kiinni. Tosin, luulisi että tuosta syntyisi jo vikakoodi, kun Trionic huomaa, että pakki on päällä ja kierrokset/nopeus-suhde sanoo vaihteen olevan 2...5. Jälkiasennettavat parkkitutkathan menevät yleensä päällä peruutusvaloista.
Arcer
"Aero"
Viestit: 432
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 17:56

Viesti Kirjoittaja Arcer »

Kiitos vinkistä, 2 johtoa (musta ja valkoinen jossa kapea ruskea raita) on poikki. Saapa nähdä mitä tapahtuu kun ne yhdistää. Jos vaikka SPA alkaisi toimia oikein ja mystiset joskus tulevat brake light failure ilmoitukset katoaisi...
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
Arcer
"Aero"
Viestit: 432
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 17:56

Viesti Kirjoittaja Arcer »

Katkenneet piuhat yhdistetty, SPA ja cruise toimii taas.
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
Vastaa Viestiin