9-5 2.0t man 2002 ajettu 160tkm olisi kiikarissa . En ole vielä koeajanut, mutta ensiviikolla olisi vakaa tarkoitus, mikäli auto vielä myymättä. Pelotelkaapa minua nyt vähän, miksi tuo kannattaisi jättää ostamatta. Tonnari kuskina tiedän, että saabistelu on ihanan kallista ja tuskin 9-5;llä ajelu on yhtään halvempaa -vai onko sittenkin?
Reilun vuoden ajellut, nyt samanverran ajetulla ysivitosella ja korjauksiin en ole laittanut senttiäkään. Auto silti kaikinpuolin kunnossa, ainoastaan huollot tehty.
Meikäläisen AeroWagonin arvonaleneminen oli 15 keuroa 31 kuukaudessa, renkaisiin, huoltoihin tms meni arviolta pari tonnia tuona aikana. Mittarilukema lisääntyi n. 110 tkm, josta kilometrikorvauksiakin tuli saatua kolmisen kymppiä.
Eipä tuo hirveästi ota pattiin, vaikka uusi omistaja saakin parin tonnin panostuksella pirssin parinsadantonnin matkalle. Arvohan noista vanhoista Saabeista ei tunnu katoavan mihinkään 300 tkm/ 10 vuotta jälkeen, kun katselee eri ilmaisten medioitten tarjontaa.
Nyt sitä sitten ollaan 9-5 kuski. Tonnarin jätin kaiken varmuuden välttämiseksi vielä itselle. Aika näyttää miten tuon kanssa käy. On se muuten kumma miten osto kiimassa ei näe kaikkia maalipinnan vaurioita, mutta kun auto on ollut pihassa vuorokauden niin kaiken laista pientä tulee esille .
Hitain Pohjois-Suomessa kirjoitti:Nyt sitä sitten ollaan 9-5 kuski. Tonnarin jätin kaiken varmuuden välttämiseksi vielä itselle. Aika näyttää miten tuon kanssa käy. On se muuten kumma miten osto kiimassa ei näe kaikkia maalipinnan vaurioita, mutta kun auto on ollut pihassa vuorokauden niin kaiken laista pientä tulee esille .
Harvinaisen tosi . Itselle kävi juuri noin. Paikallisen tarjonnan malttaa katsoa kunnolla ja nukkua yön yli, mutta piti sitten lähteä katsomaan autoa matkan päähän, niin ei malttanut jättää hautumaan. Lisäksi tein jälleen sen perusvirheen jonka vannotin itselleni takavuosina etten enää samaan sortuisi, ostin likaisen auton, jolloin virheet jää arvailun varaan. Vannon täten jälleen kerran, ettn enää koskaan osta likaista autoa