Luultavasti totta joo.9-5T kirjoitti:Luulen moottorin kestävyyden ainakin kärsivän.Tri-Lo kirjoitti:Haetaankohan sillä vaan kestävyyttä laatikkoon?
S-nappi
Re: S-nappi
-
- "Aero"
- Viestit: 397
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: S-nappi
Näinhän se ennen meni, kun käytettiin vaiheittain toimivaa kaksikurkkuista kaasutinta. Kun pisteen x jälkeen painoi lisää kaasua aukes toisenkin kurkun läppä, joka tuntui selvänä "pykälänä" - moottori sai lisää potkua ja automaatti vaihtoi pienemmälle...?Ysivee kirjoitti:Ps. Appiukon vanhassa mesessä asia oli hoidettu niin, että kaasun sai survaista huoletta pisteeseen X asti, ja kone piti saman vaihteen päällä. Kun pisteestä X painoi kaasua vielä enemmän (ko.pisteessä tuntui ihan selvä "pykälä"), sen jälkeen laatikko haki alemman vaihteen. No joo, ko. mese nyt ei lähtenyt rivakasti vaikka olisi painanut polkimen asfalttiin asti, mutta noin periaatteessa...
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
Re: S-nappi
Sinua onnellinen manuaalikuski ei todellakaan kiinnosta S-nappi, eikä muukaan Saabin automaatti. Katso lisää 9-3SS/SC foorumista. Olen samaa mieltä 9-5T:n kanssa, laatikon ohjelma on susi alaväännön ja kickdownin osalta!tami kirjoitti: Itsellä on tuo köyhä karvalakkimanuaali, mutta sen verran tuo S-nappi -systeemin toiminta automaattiversioissa kiinnostaa että pysyykö se "sport" asento
Re: S-nappi
Oolrait....Ristom kirjoitti:Sinua onnellinen manuaalikuski ei todellakaan kiinnosta S-nappi, eikä muukaan Saabin automaatti.tami kirjoitti: Itsellä on tuo köyhä karvalakkimanuaali, mutta sen verran tuo S-nappi -systeemin toiminta automaattiversioissa kiinnostaa että pysyykö se "sport" asento
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Re: S-nappi
manuaali "rulaa" 282hv ja 415nw vääntöä,ihan jees