Vikakoodi

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
The Black 9-5
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 14:02
Paikkakunta: Wilppula
Viesti:

Vikakoodi

Viesti Kirjoittaja The Black 9-5 »

Morjes..
Eli mitäs tarkoittaa vikakoodi (P0113)? liityykö jotenkin Imuilman lämpötila-anturiin? Vai?
:roll:
A.K.A JETPILOT 9-5 -98
Ice blue metallic 9-5 Vector Wagon -08
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9406
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Lämpötila-anturi, imuilma, oikosulku akkujännitteeseen (B+) / katkos
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
The Black 9-5
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 14:02
Paikkakunta: Wilppula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Black 9-5 »

Lämpötila-anturi, imuilma, oikosulku akkujännitteeseen (B+) / katkos
Kiitos!
A.K.A JETPILOT 9-5 -98
Ice blue metallic 9-5 Vector Wagon -08
J8
"Aero"
Viestit: 372
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 19:04
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja J8 »

CE- valo palaa ja kävin lukemassa vikakoodin ja se oli tämä. otin imuilman lämpötila-anturin irti putsatakseni sen ensitöikseen. Anturi oli kauttaaltaan tuoreessa öljyssä, tuskin näin? ei ihme ettei anturi toimi.
tarkistin öljyt ja oli hel***in vähissä. vaihdettu 8tkm sitten.
pejus
"Ruisku"
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2007 21:57

Re: Vikakoodi

Viesti Kirjoittaja pejus »

tere

missä kyseinen anturi sijaitsee.itellä kylmänä temppuilee josko ois sama anturi menossa
J8
"Aero"
Viestit: 372
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 19:04
Paikkakunta: Oulu

Re: Vikakoodi

Viesti Kirjoittaja J8 »

nosta katse by pass venttiilistä 5-10cm ylöspäin. imuputkessa kiinni, sen kumisen "tutin" alla. ei voi olla löytämättä :)

Tosiaan oma oli erittäin öljyinen, ei näkynyt edes itse anturia. Putsasin sen electric cleanerilla ja. kesti n. 20 starttia ja taas syttyi ce- valo. Tein huohotin päivityksen ja ostin uuden anturin. sen jälkeen ei oo ce-valo palanut. anturi makso n. 80e.
Vastaa Viestiin