Terve.
Nyt tuli viimein, sitten pitkän arpomisen jälkeen vaihdettua autoa. Alla on vm-00 9-5 aero, kilometrejä takana 130 000. Aivan loisto peli!
Aikasta hauskaa, että tämä saabismi voi näin tarttua. Ostettiin kakkosautoksi talvella vuoden 87- 9000T16... viime viikolla se rupesi polttamaan öljyä oikein urakalla -> ei kehtaa ajaa ja nyt jo täytyi saada uusi saapas alle.
Tätä teidän loistavaa palstaanne seuranneena on kyllä oppinut paljon saabeista ja niiden siulun elämästä.
Emäntä ei ole ollut kovin innostunut uudesta perheenjäsenestä, kun "iskä" on vaan kaikki illlat kylillä kaahailemassa... ajamisesta se kyllä tykkää... oikein huvittaa kun se tökkää automaatin sportille ja polkasee kaasua... sitten hihittelee virne naamalla kuin menee lujaa =)
Täytyy aloittaa jo lämmittely, että saisi hankittua vähän viriviriä pellin alle. Kulutuksellahan sitä vaikka voisi yrittää perustella =)kin kiinni
Niin oli kyllä kysyttävääkin,
Milla tavalla olette korjanneet konepellin kulahtaneen Saab -logon? Saako niitä ostettua vai pitääkö liimata tarra ja vetää lakka päälle?
Lisäksi kiinostaisi maalata korin väriseksi jarru kengät edestä/takaa, kun ovat ruostessa/hapettuneet. Millä tavalla noi kannattaisi tehdä, että se maali pysyisi kiinni kauemmin kuin kuukauden.
Terkut, Juuso
Sairauttako... ja vähän asiaa
Sairauttako... ja vähän asiaa
9-5 Aero
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
itse maalasin jarrusatulat wurtin -spray maalilla, hyvin on pysynyt...
Maalattu on jollain mitä lie automaalilla ja pienellä pensselillä pintaan, hyvin on pysynyt, menee vaan huonoilla ja pölyttävillä paloilla tosi nopeasti tummiksi...
ne konepeltilätkät oli muistaakseni 6e kappale ja se on se tarra mikä liimataa siihen orkkiksen tuilalle... uusissa vissiin jollain nastoilla kiinni...
Tossa maalauksessakin on a ja o puhtaus, huolellinen putsaus liuottimelöla tai vastaavalla ennen maalausta ja mielelläänkin rasvanpoistoaineella ennen maalausta....
tosimieshän ottaa satulat pois ja lasikuulapuhaltaa ja maalaa kauttaaltaan
Tolleen saa kyllä parhaat, yhdet olen lasikuulapuhaltanut ja tuli tehdasmaista jälkeä parempi...
Maalattu on jollain mitä lie automaalilla ja pienellä pensselillä pintaan, hyvin on pysynyt, menee vaan huonoilla ja pölyttävillä paloilla tosi nopeasti tummiksi...
ne konepeltilätkät oli muistaakseni 6e kappale ja se on se tarra mikä liimataa siihen orkkiksen tuilalle... uusissa vissiin jollain nastoilla kiinni...
Tossa maalauksessakin on a ja o puhtaus, huolellinen putsaus liuottimelöla tai vastaavalla ennen maalausta ja mielelläänkin rasvanpoistoaineella ennen maalausta....
tosimieshän ottaa satulat pois ja lasikuulapuhaltaa ja maalaa kauttaaltaan
Tolleen saa kyllä parhaat, yhdet olen lasikuulapuhaltanut ja tuli tehdasmaista jälkeä parempi...
Re: Sairauttako... ja vähän asiaa
Liimasin tarran päälle, ja hyvin on pysynyt ainakin toistaiseksi...saba9000 kirjoitti: Milla tavalla olette korjanneet konepellin kulahtaneen Saab -logon? Saako niitä ostettua vai pitääkö liimata tarra ja vetää lakka päälle?
Onneksi Olkoon autohankinnan johdosta !
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.