Niin se vaan on ,ettäSaaBissa tulee käyttää vain orkkis osia,niin jarruissa,kuin muuallakin.Oli vasen etulevy kiero

Jos ei orkkikset, niin sitten laadukkaat muut. Motonetin levyt ei ainakaan kestä. Tuning-puolella keskustelua National Performancen uritetuista jarrulevyistä, joiden pitäisi olla sieltä laadukkaammasta päästä.tuhi11 kirjoitti:Moi.
Niin se vaan on ,ettäSaaBissa tulee käyttää vain orkkis osia,niin jarruissa,kuin muuallakin.Oli vasen etulevy kiero
No niitäpä juuri. Valmistajaa en osaa nimetä, kun en enää muista. Motonetin myymistä tarvikelevyistä kokemusta edellisissä autoissani OG900 ja Opel Omega farmari, jotka ovat molemmat painavia autoja, ja molemmissa meni levyt kieroksi alle vuodessa. Sitä en osaa sanoa olisiko valikoimassa ollut useankin eri valmistajan levyjä.9-5T kirjoitti:Tarkoitatko Motonetin levyillä niitä joita Motonetissä myydään? Motonet ei valmista levyjä itse ja heillä voi olla samaan aikaan hyllyssä usean eri valmistajan levyjä. Tarvike osia en siltin laita autooni mutta valmistaja ja myyjä on eri asioita.Tannisto kirjoitti: Motonetin levyt ei ainakaan kestä.
Palojen vaihto puolelta toiselle voi auttaa asiaa. Jutun jippona on se, että levyn liikesuunta vaihtuu palaan nähden. Yleensä nuissa paloissa on selkäpuolella se kuminen pinnoite, jolla on tarkoitus ehkäistä tuota vinkumista. Jos et osta uusia paloja, niin pistä vaikkapa karkeata hiomapaperia esim. pöydälle ja hankaa palojen pinta karkeaksi paperia vasten ennen takaisin asennusta.Blackviggen kirjoitti:Morjes
Mulla on kokolailla uudet levyt ja palat (n, 1v) mutta nyt ne on alkanut vinkuu. Tarkistin palat, ei mitään hälyttävää paloissa/levyissä, mistähän vingunta tulee tai ei se ihmeemmin kiinnosta kuin se et miten sen saisi pois/loppumaan. Jarrut pitää ja toimii hienosti ainoastaan se vinkuminen. siihen kulmapeltiin mikä alkaa pitää ääntä kun palat on kuluneet on melkein 1cm matkaa jokaisessa?