Käytin autoa (9-5 2.0t vm -03) eilen huollossa ja pyysin heitä poistamaan itseäni kovasti ärsyttävän varoitusäänen. Kyseinen homma kustansi Länsi-Auto Herttoniemessä 20,93 EUR huollon yhteydessä (mitähän olisi muuten maksanut?). En nyt ota tässä kantaa oliko mielestäni kallis vai halpa, mutta verrokkina kerron 8kg jauhesammuttimen vuositarkastuksen maksavan 8,50 EUR.
Toisaalta, uutta autoa ostaessa kannattaa vaatia pimputin pois heti kättelyssä, jolloin sen saa kaupan hintaan. Kyseinen toiminto on hermoja raastava, eikä tuo mitään lisäarvoa ainakaan niillä käyttäjille, jotka ovat tottuneet käyttämään turvavöitä. No jostainhan ne turvallisuustestien pisteet on revittävä...
Turvavöiden varoitusäänen poistattaminen huollossa
Hieman olen aina ihmetellyt sitä että haittaako se pim-pom todella niin pal että se pitää ohjelmoida pois
Laitetaanhan se vyö siinä pikaisesti kiinni ja ääni loppuu, tai sitten voihan sen kietaista kiinni ennenku laittaa pirssin päymään.
Jollain kun sen muijan sais ohjelmoitua hiljaiseksi
Laitetaanhan se vyö siinä pikaisesti kiinni ja ääni loppuu, tai sitten voihan sen kietaista kiinni ennenku laittaa pirssin päymään.
Jollain kun sen muijan sais ohjelmoitua hiljaiseksi
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Kyllähän niitä on tarkoitus käyttää ja käytetäänkin, mutta ei niiden käyttö mitään säestystä kaipaaEiks turvavyötä ole tarkoitus käyttää aina myös Saabissa.
Ei mua ainakaan tuo pimputus ole häirinnyt.
Itselläni ainakin on sellainen tapa, että tallista peruutellaan ulos ilman vöitä, kun pitää mennä sen jälkeen sulkemaan ovi. Turvavyöhälytin ei kuitenkaan tämän jälkeen enää varoittele mistään, joten on täysin hyödytön käytössäni.