Tervehdys,
315 tkm mittarissa ja laturin merkkivalo alkoi palamaan. Hetken latausjännite kokonaan poissa kehistä kun mittasin, kierroksilla tuli takaisin pelipaikalle.
Pystyykö 9-5:een vaihtamaan hiilet ja millainen homma ? Jos vaikka olisi halvempi remontti.
Motonetin sivuilta bongasin:
JÄNNITTEENSÄÄTÄJÄ SAAB 9-5
Sama kuin latausrele
9-5 Bosch hiilillä
Laturi antamassa periksi
Laturi antamassa periksi
Saab 9-5 2.0t Wagon -07
Re: Laturi antamassa periksi
Hyvällä tuurilla pelkkä jännitteensäädin auttaa, mutta yleensä noissa alkaa olla liukurenkaissa semmoset urat, että kannattaa vaihtaa samantien koko laturi. Omassa tonnarissa sain vaihdettua ensiapuna jännitteensäätimen, mutta liukurenkaissa toisen hiilen alla millin ura on jo liikaa, vaihtolaturin metsästys on käynnissä.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Laturi antamassa periksi
vm on -98 kone 2.0t. BTW. Onko jollakin joku hyvä paja tiedossa Masku-Raisio-Turku suunnalta, jottei tarvi taas saabin hintoja maksella 

Saab 9-5 2.0t Wagon -07
Re: Laturi antamassa periksi
No tulipa vaihdatettua laturi Turun autosähkössä. Ihmeen kauan saivat aikaa palamaan, kokonaista neljä tuntia. Positiivista oli että itse laturi maksoi 345 euroa, 130 amppeerinen. Kokonaisummaksi tuli 598 euroa
Saabilla laturi oli vähän yli 400 - vajaa 500 euroa, toimittavan liikkeen mukaan.

Saabilla laturi oli vähän yli 400 - vajaa 500 euroa, toimittavan liikkeen mukaan.
Saab 9-5 2.0t Wagon -07