Onko kukaan clubilainen korjannut/yrittänyt korjata SIDiä tämän ohjeen mukaan?
http://www.saab9-5.com/howto/sidrepair.htm
Ohje ainakin vaikuttaa hyvältä, kuvat ja kaikki.
SIDin korjaus
-
- "Hölösuu"
Re: SIDin korjaus
Itselläni tuo korjattiin painelemalla harpin kärjellä 2 "lommoa" / pinni. Tulevana kesällä tulee 2 vuotta ja kaikki pikselit toimii edelleen. Huono kuva tästä yksilöstä löytyy tuon Eskin linkittämän ketjun sivulta 5.
9000CS 2,3
olen korjannut ko. ohjeen mukaan, hyvin toimii
itte kans pistelin ja toimi tosi hyvin. Nyt alkanu taas katoilla
Kellosta puuttuu 10tuntien numero ja muita suht tärkeitä rivejä.
Täs oon pähkäilly että ottaisko vielä kerran auki ja painelis kaikki läpi ja laittasi sen nauhan tukemaan vielä. kuitenki sitte vit... ottaa päähän jos se epäonnistuu. No jos se sitte menis vuoden ja toimis vielä siinä vaihees kun vaihdetaan ens keväänä

Täs oon pähkäilly että ottaisko vielä kerran auki ja painelis kaikki läpi ja laittasi sen nauhan tukemaan vielä. kuitenki sitte vit... ottaa päähän jos se epäonnistuu. No jos se sitte menis vuoden ja toimis vielä siinä vaihees kun vaihdetaan ens keväänä
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
-
- "Hölösuu"
Kannattaa painella aika varovasti niitä koloja niihin pinneihin. Jos yhtään liikaa painaa niin se herkästi irtoaa liimauksestaan jonka jälkeen ei paljoa ole tehtävissä. Riittää kun sen verran saa pinnan muodon muuttumaan että kontakti pintojen välillä paranee.
9000CS 2,3
todennäköisesti tullu sitte painettua liika kovaa. No jos nyt vielä kerran kokeillaan 

#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77