Mitenkäs se jarrujen ilmaus nyt menikään? Onko otain poikkeavaa kun on ABS kyseessä? Aikaisemmin tullut ilmailtua vain tavallisia jarruja.
Täytyykö olla virrat päällä autossa ilmauksen aikana ABS:n takia ?
Oliko järjestys VE, OT, OE, VT ? Ja onnistuu varmaan ihan perinteisellä pumppaamissysteemillä?
Jarrujen ilmaus
Jarrujen ilmaus
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Re: Jarrujen ilmaus
Haynesin mukaan OE, VT, VE, OT. Samassa opuksessa tietty suositellaan noita erilaisia työkaluja tähän, mutta on ohjeet myös tavalliselle pummpausmetodille, joten eiköhän se sitenkin onnistu.tami kirjoitti:Oliko järjestys VE, OT, OE, VT ?
Saab 9-3 Aero Cabriolet '01 kesäpäivien fiilistelyyn ja BMW F31 320d päivittäiseen käyttöön
ex Saab 9-5 2.3t Wagon '99
ex Saab 9-5 2.3t Wagon '99
Re: Jarrujen ilmaus
Selvä. Tarviikohan pitää autossa virrat päällä että tehostin olisi mukana hommassa tai jotain.... ??
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Re: Jarrujen ilmaus
Eilen juuri lueskelin tonnaripuolella juttua ilmauksesta ja siellä mainittiin juuri virtojen päälä pitäminen.
9-5 2,3t(+) Vector wagon -02
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74