Epäilen auton olevan -03 mallia (lokakuussa -02 otetty käyttöön), automaattiloota rattivaihtimilla...liekö -02 ja -03 vuosimalleilla mitään eroa?
sport-paketti, vm. 02/03
sport-paketti, vm. 02/03
Isompaan autoon pitäisi siirtyä ja merkkiuskollisuutta noudattaen koeajelin tänään 9-5 wagonia vector-varustelulla. Luovutuskirjassa oli otsikon mukainen merkintä eli sport-paketti
Tietäiskö joku, mitä kyseinen paketti on tuona aikana pitänyt sisällään.
Epäilen auton olevan -03 mallia (lokakuussa -02 otetty käyttöön), automaattiloota rattivaihtimilla...liekö -02 ja -03 vuosimalleilla mitään eroa?
sport-paketti vm 02/03
Minulla on sportpaketti vm2003 95 ARC 2.3t mallissa, tyytyväinen olen ollut varusteisiin. sis. EPS, Xenon-valot, Sport alusta.
Alusta on käsittääkseni sama kuin Aerossa, valot todella hyvät.
Maksoi kampanjatarjouksessa loppuvuodesta 2002 850 e kyllä siihen hintaan kannatti hankkia.
Maksoi kampanjatarjouksessa loppuvuodesta 2002 850 e kyllä siihen hintaan kannatti hankkia.
Re: sport-paketti, vm. 02/03
Moi,
Kiinnostaisi tietää mitä mahtaa sisältää vm. 2005 Lineariin lisätty Sport-paketti?
Kiinnostaisi tietää mitä mahtaa sisältää vm. 2005 Lineariin lisätty Sport-paketti?
9-5 Aero Wagon -06
Aerossa ei ole vakiona varsinaista sportalustaa. Se on ainakin minun autoon pitänyt ottaa lisävarusteena, joten olisiko Vectorissakin sportalusta jokin muu kuin Aeron vakioalusta?Pekka K kirjoitti:Minulla on sportpaketti vm2003 95 ARC 2.3t mallissa, tyytyväinen olen ollut varusteisiin. sis. EPS, Xenon-valot, Sport alusta.
sport-alusta = aeron alusta ja se on aerossa vakiona.
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
Noinhan se onkin! Mulla näkyy Aeron tilauslapussa sporttialusta kohdassa lisävarusteet. Myyjä on vissiin ollut yhtä eksyksissä kuin allekirjoittanut?
-
Saappi Kuski
- "Hölösuu"
Mitä vielä.. ne on laskuttaneet sinulta sen alustan lisävarusteena vaikka se on jo autossa vakiona.mattiruu kirjoitti:Noinhan se onkin! Mulla näkyy Aeron tilauslapussa sporttialusta kohdassa lisävarusteet. Myyjä on vissiin ollut yhtä eksyksissä kuin allekirjoittanut?
9000CS 2,3
Tää on vähän niinkuin Voortilla aikoinaan, jonka Sierra-esitteen mukaan auto oli hyvin varusteltu ja vakiovarustukseen kuului jopa jousitus ja iskunvaimennus.