Kun kaasun lyö lähes pohjaan, auto kyllä kiihtyy tasaisesti, mutta silti jotenkin tunkkaisesti. Diagnostiikkaporttiin kytketty ajoneuvotesteri näytti 0.19 ahtopainetta koko kiihdytyksen ajan eikä se siitä nouse. Mutta! Jos kesken kiihdytyksen löysääkin kaasun ylös ja samantien painaa sitä takaisin edes 1/3:n verran, kiesi ikäänkuin herää aivan uuteen uskoon ja ahtopaine nousee kiukuttelematta 0.45 - 0.47:n huitteille, minne se kai matalapaineisessa kuuluukin ja ahterimittari tukee ajoneuvotesterin mittausarvoja.
Magneettiventtiili on vaihdettu, by-pass on vaihdettu, DI-kasetti on vaihdettu, Garrettikin on vaihdettu "joskus" - mistä lähteä etsimään vikaa seuraavaksi? Kanittava hukkaportti? Joku juonitteleva takaiskuventtiili? Vuotava letku? Olisiko moisen oikuttelun aiheuttajasta tietoa tai hyviä arvauksia? Pärjäähän tuon kanssa noinkin, mutta oudolta tuntuu, että nuo matalapaineisen muutenkin vaatimattomat väännöt pitää härnätä esille
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- Pika