Ysivitosta siirtelin eilen pari kertaa tallin edestä, että pääsin namuttelemaan satkulla.
No tänään oli sit 9-5 ajovuorossa ja ensistartilla lupasi ja sammui heti. Toisella sahauksella lupasi parikertaa jaksamatta käynnistyä. Kolmannella annoin startata akkuloppu/käyntiin menttaliteetilla ensin konetta "kuivaten" kaasupohjassa jonkunaikaa. Tällöin auto starttasikin "voima"savun säestämänä ja kahdella/kolmella pikkuhiljaa heräillen. Nyt taas starttaa moitteetta.
Tulpilla ajettua rapiat 10 000km. Vaihtoon menee nyt kuitenkin ennen talvea.
Auto on pari kertaa ennenkin tehnyt samantyylisen jekun kun pikkupakkasilla pitää roikanpäässä "ylipitkään" eli joku 2-3h.
Olikohan ihan normaalia tulpankastelumeininkiä lyhyistä siirroista johtuen. Joka kyllä sekin kuulostaa oudolta tuolla anturi- ja älymäärällä. Onko muilla ollut vastaavaa? Tai mites tuo asentoanturi alkaa oireilla?
9-5 kasteli tulpat..?
9-5 kasteli tulpat..?
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
Re: 9-5 kasteli tulpat..?
Kerran oli tulpat tulleet vain tiensä päähän yllättävän nopeasti, oireet olivat saman tyylisiä.
Re: 9-5 kasteli tulpat..?
Täytyy vaihtaa tulppien kanssa tuo asentoanturikin samalla hiellä ennenkuin alkaa enemmän reistaamaan. Ei tainnut olla mikään hirmu kallis osa.
Tattis!
Tattis!
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814