Paksuletku koneentaakse alustaan josta höyryt taivaalle ja muuten tulppaa systeemin.
Turpolle ei mee huohotin höyryjä ja öljy sumuja ja ei se kone muutenkaan niitä höyryjä kaipaile.
Toimii ja on aina uusin päivitys huohottimessa.
Edullinen huohotin päivitys
Re: Edullinen huohotin päivitys
Veljeni 9-5 saabissa on ollu tään mallin huohotin päivitys jo vuosia ei mitään murheita sen kanssa ja oli halpa.
Sanoopi hän miksi ei olisi se paras ja halvin huohotin päivitys.
Siis ei sun matkustamo "viritys".
Miksi pitää olla niin monimutkainen systeemi loukkuineen päivineen.
Sanoopi hän miksi ei olisi se paras ja halvin huohotin päivitys.
Siis ei sun matkustamo "viritys".
Miksi pitää olla niin monimutkainen systeemi loukkuineen päivineen.
Omistajat voivat tehdä autoihin haluamiaan muutoksia,no katsastusviranomainen valvoo ranetuksien laillisuuksia.
Minä olen leimaillut noita "avoimen" huohotuksen omaavia laitteita useita,ei ole ikuna ollut sanomista ja päästöt ok.
Huu haa juttuja noi päivitykset.
Pää-asia ettei turbon siiville paineta mitään huohotus hyryjä paineella.
Pyörii meinaa vauhdilla ja ei kaipaa mitään sivu "virtauksia"/paskoja siivilleen.
Minä olen leimaillut noita "avoimen" huohotuksen omaavia laitteita useita,ei ole ikuna ollut sanomista ja päästöt ok.
Huu haa juttuja noi päivitykset.
Pää-asia ettei turbon siiville paineta mitään huohotus hyryjä paineella.
Pyörii meinaa vauhdilla ja ei kaipaa mitään sivu "virtauksia"/paskoja siivilleen.
Syy sille että se huohotus on siellä turbon imupuolella on se, että silloin siellä on imu. Jos letkun toinen pää on vapaassa ilmassa niin huohotus ei ole läheskään yhtä tehokas. Ja se öljyloukko on sitä varten ettei ne öljyt mene sinne turbon siiville ja välijäähdytintä sotkemaan jne. vaan valuvat takaisin öljypohjaan.
Ei ne turbon siivet huohotushuuruja pelkää.
Ei ne turbon siivet huohotushuuruja pelkää.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com