Remote control battery low.
Replace battery. ?
Tuollaisen ilmoituksen heitti SID viime yönä. Mistä nyt siis on akku vähissä?
Kaukosäädin, keskuslukon, avain siis vai?
Tunnistaako SID muka senkin?
Remote control battery low. Replace battery. ?
Remote control battery low. Replace battery. ?
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Re: Remote control battery low. Replace battery. ?
Ok, kiitos. Pitääpä käydä hommaamassa patteri jostain ensin, ennen kuin alkaa taistella tuota avaimen kantta auki. Luin vaan toisesta ketjusta, että siinä saattaa olla ongelmia...Mimmi kirjoitti:Kaukosäätimen paristoa kaipaa vaihtoon. Paristo on CR1632
Miten pitkään nuo patterit on ihmisillä yleensä kestänyt? Autoon on kahteen avaimet ja toisia käytetään huomattavasti vähemmän kuin näitä omassa taskussani aina olevia ja ne vähemmällä käytöllä olevat avaimet tyhjentää patterin vajaassa vuodessa (Eli siis niitä käytettäessä alkaa tulla tuo "Replace battery" -herja.). Enempi käytetyissä ei mitään patterin tyhjentymisiä esiinny. Molemmissa avaimissa on samaan aikaan (01/2008) vaihdetut samanlaiset paristot sisällä.
Nyt seuraa typerä kysymys tyhmältä ihmiseltä, mutta lataako se lukkopesä tai sen ympäristö avaimen patteria vai onko niiden avainten elektroniikassa vain isoja yksilöeroja?
Nyt seuraa typerä kysymys tyhmältä ihmiseltä, mutta lataako se lukkopesä tai sen ympäristö avaimen patteria vai onko niiden avainten elektroniikassa vain isoja yksilöeroja?
9-5 '02 (Lunastettu), 9-3 SS '03 (Ajossa), KTM 990 Adventure '06 matkamöhkö
Siinähän se patteri vaihtuu samalla kuin autokin. (No, vajaat 7 vuotta kesti kuulemma.)Korruptio kirjoitti:Miten pitkään nuo patterit on ihmisillä yleensä kestänyt?
Ei lataa. Voi olla joku vika, kosteutta tai huonoja paristoja.Korruptio kirjoitti:Nyt seuraa typerä kysymys tyhmältä ihmiseltä, mutta lataako se lukkopesä tai sen ympäristö avaimen patteria vai onko niiden avainten elektroniikassa vain isoja yksilöeroja?
Mulla alkoi purkamaan toinen avain ihan omineen patteria. Merkkiliikkeessä vaihoivat uudet kalut sisään ja ohjelmoi sen. Hinta oli muistaakseni alle 60€ parivuotta sitten.
9-5 2,3t(+) Vector wagon -02
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74