Tuli hommattua seuraava saba. Otsikon mukainen menopeli ja mukana tosiaan BSR PPC stage 1.
Autolla ajettu n.180tkm ja turbo sekä putki vaikuttaa originaaleilta.
Nyt olisi tarkoitus vaihtaa alkuperäisen (haperon) putken tilalle esim:
' JT 3'' full system with sport cat Saab 9-5 turbo '
pari kysymystä ois asiaan/autoon liittyen:
1) Mitattiin ahtopaineet (alipaineletkun väliin T-haara ja laadukas mekaaninen mittari) , mittari nous parhaimmillaan 0,7bar ylipaineeseen. Onko "riittävä" että päästään BSR:n lupaamiin heppa- ja vääntöarvoihin?
2) Onko tuo ehdottamani putki sopiva, jos jatkossa olisi tarkoitus uusia myös turbo (kuhan siitä ny aika jättää) ja päivittää softa stage3:een?
3) Auto on eka turbo-mallini ja olen aikasen uuno viel näiden "viri-satsien" kanssa, joten kaikki ideat ja kommentit on tervetulleita.
ps. auton rekkari VIL-***, jos joku tuntee auton taustaa, niin olen pelkkänä korvana
9-5 2,3t A -99 BSR stage1
9-5 2,3t A -99 BSR stage1
9-5 2,3t A -99
(9000 CC -93 & 900 -82 & 99 -75)
(9000 CC -93 & 900 -82 & 99 -75)
Re: 9-5 2,3t A -99 BSR stage1
Miksi et laita BSR stage 3, saat siihe alennustakin vanhasta stage 1. Kysy vaikka Pro-carserviceltä (löytyy linkit-osiosta yhteystiedot).
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
Re: 9-5 2,3t A -99 BSR stage1
Laitettu viestiä Pro-carservicen suuntaan
9-5 2,3t A -99
(9000 CC -93 & 900 -82 & 99 -75)
(9000 CC -93 & 900 -82 & 99 -75)